وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


وی با اشاره به اینکه ارزش مالی، بسیاری از کشورهای همسایه ما، کاهش یافته است ادامه داد: جهان غرب بخاطر مشکلات اقتصادی خود، توان حمایت از دیگر کشورها را ندارد، بلکه سعی می کند از توان دیگر کشورها برای حل مشکلات اقتصادی خود، استفاده کند.

ایشان تصریح کرد: راه حل مشکلات کشور وابستگی به دیگر کشورها نیست، و کسانیکه این بحث، را مطرح می کنند افرادی ساده اندیش و یا کسانی هستند که منافعشان در گرو طرح این مسائل می باشد و یا از مزدوران می باشند.

دکتر لنکرانی ادامه داد: خداوند راه نزول برکت و نصرت خودش را مشروط به یاری کردن خدا و دین او قرار داده، نه کوتاه آمدن از آرمان ها، و یکی از مصادیق یاری کردن خداوند خدمت به مردم است.

عضو جبهه پایداری تصریح نمود: اگر ما در انتخابات، آرمان گرائی با کارآمدی را به اثبات رساندیم، کشور ایران به یک نقطه مستحکمی خواهد رسید، که هیچ کس خیال ضربه زدن به کشور را نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد بحران در کشور، فشارهای خود را چند برابر میکند گفت:اتفاقاتی که روز 22 بهمن در قم افتاد، اگر چه بعضی از افراد نیتشان پاک بود، ولی اصلا قابل تایید نمی باشد، چون اینگونه رفتارها تکمیل پازل دشمن می باشد.

دکتر باقری لنکرانی با بیان اینکه هر تلاشی که برای رفع مشکلات اقتصادی شود بعنوان یک عبادت محسوب می شود ادامه داد : متاسفانه نگاه علاج جویانه به مشکلات اقتصادی نمی شود بلکه نگاه های مچ گیرانه و ضعف یابی از طرف مقابل می باشد.

ایشان با ذکر اینکه هر کسی که بخاطر پیروزی در انتخابات حرکت یا اقدامی انجام دهد حتما در پازل دشمن قرار گرفته است تصریح نمود: ما از کسانیکه از مبانی انقلاب زاویه گرفته اند و انحراف پیدا کردند دل پرخونی داریم، چون این افراد به ندای أین عمار رهبری پاسخی نداند ولی الان ایام دلگیری نیست و باید تمام سعی خود را برای حفظ آرامش به کار ببندیم.

دکتر لنکرانی ادامه داد: در ماههای آینده با امتحانات متفاوتی روبرو خواهیم شد و همه باید به وظیفه خود عمل کنیم و تکلیف خود را باید از رهبر بصیر خود بگیریم.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: ما آرائی را که با تشنج کشور و نافرمانی از دستورات مقام معظم رهبری، به دست بیاوریم از نجس ترین آراء می دانیم و نیازی به آن نداریم.

دکتر لنکرانی گفت: ما با جمع بین پایداری بر ارزش های انقلاب و کارآمدی برای حل مشکلات کشور برنامه ریزی میکنیم که اگر وقت خدمت پیش آمد بتوانیم با آن برنامه ها به مردم خدمت کنیم.

دکتر باقری لنکرانی در پاسخ به سوالی در مورد اتفاقات روز 22 بهمن در قم گفت: من اگر در قم بودم و می دیدم ایشان سخران مراسم است محل سخنرانی را ترک می کردم نه اینکه مهر و کفش پرتاب کنم، و این اتفاقاتی که در قم افتاد قلب رهبری را خوشحال نکرد.

وی در پایان اظهار داشت:عده ای حیاتشان در تشنج است ولی ما حرف برای زدن داریم و از آقای لاریجانی و احمدی نژاد می خواهیم که بیایند حرف های ما را بشنوند و جواب بدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 بهمن 1391برچسب:دکترلنکرانی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com