وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازمشرق،شنيده ها حاكي ار آن است كه در حاشيه سفر رياست محترم جمهور در روز شنبه 28بهمن به چابهار به مناسبت افتتاح تعدادي از پرو‍‍ژه هاي عمراني و خدماتي در سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران ؛ عناصر وابسته به جريان انحرافي نيز به منظور استمرار و گسترش فعاليت هاي خويش از اين فرصت استفاده نموده و در صدد ارتباط با جريان وهابي منتسب به حوزه مكي در چابهار و پيگيري اهداف شوم خويش مي باشند .

قابل ذكر است اين دو جريان انحرافي كه همواره در مخالفت با سياست هاي اصولي نظام به ويژه در موضوعات حماس ؛ سوريه ؛ حزب الله لبنان؛ بحرين و.... با يكديگر اتفاق نظر داشته ودر مقاطع مختلف ؛ بصورت آشكار مخالفت نموده اند . دستي نيز در آْستين همكاري با سازمان هاي جاسوسي وابسته به كشورهاي عربي حاشيه خليج هميشه فارس داشته و بخش عمده اي از هزينه هاي فتنه جوييهاي خود را نيز از آنها دريافت مي نمايند .

مخالفت هاي علني حوزه مكي در حمايت نظام ج.ا.ا از دولت سوريه و متاسفانه حمايت از تروريست هايي كه افراد بي گناه و حامي وحدت را در منطقه مورد هدف قرار مي دهند. ماهيت ذاتي آنها را بيش از پيش آشكار مي نمايد



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت2:21---29 بهمن 1391
سلام شما هم هرچی دلت می خواد میگذاری ها حاجی این کاره زشتی هست که بولتین انجام داده شما هم باید بنویسید انحرافی مگر حرفهای رهبر عزیزمان را دیروز در آخر سخنانش نشنیدید کفت از فردا ننویسید ضذ انقلاب و غیره ....پس شما یا ولایت مدار نیستید یا قشنگ حرفهای آقا را گوش نکردید در ضمن بولتین بخاطر این مطلب خیلی در دنیایی مجازی بد شده شما نشید.

وبجایی این حرفها از کارهای خوب دولت خدمت گذار بگذار یا بنویس یا حق
پاسخ:سلام جریان انحرافی یه واقعیت است و ربطی به سخنان دیروز رهبر ندارد و متاسفانه دوست من شما هم از سیاست کم اطلاعی البته از حسن نیت شما تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 بهمن 1391برچسب:جریان انحرافی,مسجدمکی,وهابی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com