وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

“شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ” در واکنش به مطالب ضد آمریکایی مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در عربستان پس از طوفان ساندی گفت: مسلمانان باید از این حوادث طبیعی عبرت بگیرند؛ نباید علیه همه دعا کرد چرا که بین آنان مسلمانان بسیاری هستند و این دعا به نفع مسلمانان نیست.
ادعای مفتی کل عربستان در حمایت از آمریکا به بهانه وجود اقلیت مسلمانان در این کشور  درحالی است که وی تا کنون فتواهای بسیاری را ضد مسلمانان منطقه جهت  تکفیر آنها صادر کرده است و حتی فتوای تخریب قبور اهل بیت (علیهم السلام) را نیز صادر کرده است.
شیخ عبدالعزیز بن عبدالله در یکی از این موضع گیری های متناقض، در اظهاراتی علیه حزب‌الله، مدعی شد گروه‌هایی که در لبنان، نمادهای اسلامی را برافراشته‌اند، دشمنان اسلام هستند.
مفتی کل عربستان همچنین با حمله به شیعیان، ادعا کرده برپایی عزاداری برای سالار شهیدان مغایر با شرع خدا و اسلام است!
شیخ عبدالعزیز در یکی دیگر از فتواهای عجیب خود، تظاهرت گسترده مردمی در کشورهای عربی و اسلامی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و تحت محاصره فلسطین در نوار غزه را اقداماتی جنجال برانگیز و هرج و مرجی بی فایده خوانده است.
وی همچنین در یک برنامه زنده که از ماهواره المجد عربستان پخش می شد در پاسخ خانمی در رابطه با یزید و قیام امام حسین علیه السلام این چنین پاسخ داد:
” زمان پرداختن به این امور گذشته و زمان آن سپری شده است . آنها گروهى بودند که درگذشتند، هر کار نیک و بدی کردند براى خود کردند و شما هم هر چه کردید براى خود خواهید کرد و مسئول کار آنها نخواهید بود.
بیعت یزید بن معاویه، بیعتی شرعی است که در زمان پدرش معاویه از مردم گرفته شد و مردم هم بیعت کرده و به این بیعت گردن نهادند. امّا هنگامی‌ که معاویه از دنیا رفت حسن و حسین بن علی و ابن زبیر از بیعت با او خودداری کردند.
حسین و ابن زبیر در تصمیمشان مبنی بر بیعت نکردن به خطا رفتند. چون بیعت با یزید بیعتی شرعی بود و این بیعت در زمان زندگی پدرش معاویه و در مقابل چشم مردم گرفته شده بود. ولی خداوند در آنچه مقدر می فرماید حکیم و علیم است، آن امت‌ها هم بنا به تقدیر خداوند در گذشتند و از دنیا رفتند.
شما را به خدا قسم! من دوست ندارم این مطالب را از من نقل کنید. این‌ها مسائلی است که گذشته است. تاریخ هم در باره این مطالب به شکل‌های مختلف حکایت نموده است. ولی به هر شکل این‌ قضایا گذشته و تمام شده … یزید و حسین بیش از هزار و اندی سال است که از دنیا رفته‌اند.
ولی به عقیده من بیعت یزید بن معاویه بیعتی شرعی بوده! و حسین را نصیحت کرد‌ند که از مدینه به طرف عراق نرود، او را نصیحت کردند که بیعت کند ولی او نپذیرفت. ابن عباس و ابن عمر و فرزدق و بسیاری از صحابه او را از رفتن به عراق بر حذر داشته و به او گقتند که: رفتن به عراق به مصلحت او نیست. ولی حسین این نصیحت‌ها را نپذیرفت… و خدا هم هر ‌آن‌چه مقدر فرموده بود انجام شدو…
ولی با این وجود ما برای حسین از خداوند درخواست رضایت کرده و برای او عفو و بخشش را خواستاریم. و مقدرات الهی حکمت‌هایی دارد که ما از آن آگاه نیستیم …
اصلاً فائده نقل این مطالب چیست؟ حسین هر اشتباهی کرده برای خود کرده…
عقیده اهل سنت و جماعت این است که واجب است تا به فرامین کسی که مورد بیعت قرار گرفته و مردم حول محور او جمع شده‌اند گوش فرا داده شده و از او پیروی گردد!!! و قیام و سرکشی علیه او نیز حرام می‌باشد. و از همین‌رو خروج و قیام حسین علیه یزید حرام بود!!!…
ما می‌گوییم: حسین در قیامش علیه یزید اشتباه کرد و برای او بهتر بود که این کار را نمی‌کرد. و باقی ماندن در مدینه و بر آن‌چه مردم بر آن اجتماع کرده بودند بهتر و سزاوار‌تر بود. و هر چه به او گفته شد که عراق طرفدار و همراه تو نیست گوش نداد و توجهی ننمود…
و حقیقت این است که مردم عراق و شام و مصر و حجاز و یمن با یزید بن معاویه در زمان زندگی و حیات پدرش بیعت کرده و امامت و رهبری وی را پذیرفته بودند، به همین جهت هم قیام علیه او و تجاوز به حریم خلافت او جایز نبود. این تمام مطلب است بیش از این هم سخنی نمی گوئیم و معتقد به بیش از این هم نیستیم.”
گفتنی است؛ شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ در تاریخ ۳/۱۲/۱۳۶۲ ق در شهر مکه به دنیا آمد، در سال ۱۳۷۰ ق و در سن هشت سالگی پدرش را از دست داد، وی برای تحصیل به ریاض منتقل شد تا اینکه در دانشگاه محمد بن سعود شهر ریاض مدرک دکترای خود را گرفت.تا اینکه در سال ۱۴۰۷ به عضویت هیئت علمای کبار وهابی عربستان در آمد. و در سال ۱۴۱۲ و با دستور مستقیم پادشاه این کشور سمت ریاست اداره مطالعات علمی و صدور فتاوا منصوب شده است.
در سال ۱۴۱۷ نیز به مقام نیابت و قائم مقامی مفتی اعظم عربستان در آمد. تا اینکه بالاخره بعد از مرگ شیخ عبد العزیز بن باز مفتی اعظم وقت عربستان صعودی در تاریخ ۲۹/۱/۱۴۲۰ به مقام مفتی عام و اعظم وهابیون عربستان سعودی و رئیس هیئة کبار علما عربستان منصوب شد.
آل شیخ در حکومت عربستان از جایگاه وزارت برخوردار است
وی علاوه بر کوری باطن از ناحیه یک چشم نیز کور می باشد.
منبع: بی باک

نظرات شما عزیزان:

ساعت12:38---10 اسفند 1391
لعنت بر یزید و معاویهو هرچی گرگ کثافت لجن تولباس میش
لعنت بر هرچی کافر منافق مسلمان نما
لعنت بر مفتی حیوون
درود بر امام زمان امام حسین ابوالفضل کربلا عاشورا 14 معصوم
مرگ بر آمریکا اسرائیل هرچی وهابی کثیفه
من دهنم چفتو بست نداره 1000تا فحشو دریوری گفتم پیشه خودم
دلم میخواد برم همشونو خفه کنم از اون گنده عوضیشون تا اون توله هاشون
لعنت بر هرچی نادونه لعنت بر ماسون فراماسون اسرائیل امریکا که همه این بوی گندو کثافت منشاش اونجاستو از اون قبرستون لجن میاد
درود بر ایران مسلمان درود بر خمینی عزیز درود بر خامنه ای درود بر هرچی شیعه باهالو با معرفته
حالم از حمه این وهابیهای کثیف بهم میخوره
د آخه انتر تو اگه در حد اضهار نظر بودیو آدم بودی سیستمت انقد نافرم نبود اسگل گاو
توء گوساله انتر میخوای برا امام حسین ما طلب آمرزش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیام اونجا خفتون کنم من خیلی دارم خودمو کنترل میکنم بخدا.
خلاصه هیچی نیستن هیچ غلطی هم نمیتونن بکنن ایشالا امام زمان میاد همشونو نابود میکنه البته اگه افتخار پارکابیو بدهو عمرمون برسه مام نوکریو حمالیشو میکنیم با افتخار
وسلام لعنت بر همشون از اون اولی که گفت علی باید کنار بره...... الی اخر


محمد
ساعت11:42---1 اسفند 1391
سلام همسنگر
اگه مایلید لوگو ما را در وبلاگ خود قرار دهید
با تشکر

صهیون ستیزی+دانلود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:وهابیت خبیث,مفتی وهابی,جنایات وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com