وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

علیرضا نوری‌زاده جاسوس تابلو دار موساد در یکی از آخرین برنامه های خود در اینباره گفت: 12 تن از فرماندهان حزب‌الله کشته شده‌اند، سه تن از آنها از بزرگان حزب‌الله بودند، از کسانی که در رده فرماندهی امنیتی- نظامی بودند. این افراد همراه آقای شاطری بودند و اتومبیل این‌ها را که زدند، کاملاً حساب شده بوده و مطمئن هستم که ارتش آزاد سوریه چنین اطلاعاتی نداشته است.

به نظر من به گونه‌ای اطلاعات اروپا و اسراییل که اوضاع را بررسی می‌کنند و ناظر و شاهد هستند، از حضور ایشان و سفرش به دمشق مطلع شده‌اند، چون می‌دانستند حسام خوشنویس که در لبنان فعالیت می‌کند، همین آقای شاطری است، بنابراین تصمیم گرفتند و اطلاعاتی به ارتش آزاد سوریه دادند و این را زدند، این ضربه بزرگی بود، زیرا نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس تهدید می‌کند که انتقام شهادت شاطری را خواهیم گرفت. انتقام‌های جمهوری اسلامی به این‌گونه است که به یکباره در 4 کشور جهان دیپلمات‌های اسراییلی را هدف گرفتند و آبروی‌شان رفت، چون همه دستگیر شدند و نتوانستند هم کارشان را انجام بدهند، الان هم انتقام گرفتن این خواهد بود که یک عده از ماموران‌شان را در سوریه مامور می‌کنند تا تنی چند از شخصیت‌های ارتش آزاد را بکشند، همین توطئه کشتن آقای جرج شعایر، رئیس شورای ملی، جانشین آقای برهان غلیون، در مرز ترکیه و سوریه، یکی از همین تلاش‌ها برای ضربه زدن به اپوزیسیون سوریه بود.
آقای شربل در مقاله‌اش اشاره می‌کند که در واقع بازنده بزرگ نبرد سوریه در صورت سرنگونی اسد که این‌طور خواهد شد، جمهوری اسلامی و حزب‌الله است. این دو آنهایی هستند که ضرر اصلی را متحمل خواهد شد و به نظر من نقشه منطقه عوض خواهد شد، یعنی اینجا اشاره می‌کند که سرتیپ یا سرلشکر سلیم ادریس، رئیس ستاد ارتش آزاد سوریه اشاره کرد که به زودی حزب‌الله مجازات خواهد شد، بابت افرادی که به منطقه حمص آورده است و در آنجا تلاش می‌کند که سنگرهای ارتش آزاد را به دست بیاورد. غیر از آن سه نفری که با سرتیپ شاطری کشته شدند، در 48 ماه گذشته هم، 12 تن دیگر نیز کشته شدند، حزب‌الله فعلاً به کشته شدن 2 تن از فرماندهانش اقرار کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:جاسوس موساد,رژیم صهیونیستی,تروریستها,ضدانقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com