وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شيخ احمد الاسير که گویی خود را بیش از حد "جدی" گرفته، در سخنانی عجیب مدعي شده كه نيروهاي جنبش حزب الله لبنان در يكي از آپارتمان هاي نزديك مسجد مستقر شده اند و به طور مداوم فعاليت هاي وي را زير نظر دارند(!)

حضور مسلحانۀ شیخ سلفی لبنانی و همقطارانش در خیابان های صیدا، بار دیگر ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را به واکنش واداشت و برای چند ساعت، فضای شهر صیدا را "امنیتی" کرد.
 
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، " احمد الاسير" شيخ تندروی سلفي و امام جماعت مسجد "بلال بن رباح" در شرق صيدا، دیروز جمعه به سبب آنچه وي از آن به عنوان "اقدامات تنش زاي جنبش حزب الله لبنان" ياد كرد، با ده ها نفر از طرفداران و محافظان مسلح خود اطراف مسجد موضع گرفت و حزب الله لبنان را به "تلاش براي نظارت بر تحركات خود و طرفدارانش" متهم كرد.

شيخ احمد الاسير که گویی خود را بیش از حد "جدی" گرفته، در سخنانی عجیب مدعي شده كه نيروهاي جنبش حزب الله لبنان در يكي از آپارتمان هاي نزديك مسجد مستقر شده اند و به طور مداوم فعاليت هاي وي را زير نظر دارند(!)

پس از اين اقدام شيخ احمد الاسير و طرفدارانش، نيروهاي ارتش لبنان وارد صيدا شدند و ساعاتی قبل و بعد از نماز جمعه اطراف مسجد را محاصره كردند، اما در نهايت با عقب نشيني امام جماعت مسجد "بلال بن رباح "و طرفدارانش از خیابان های اطراف مسجد، قضيه به پايان رسيد و ارتش بدون آن كه كسي را بازداشت كند، نيروهاي خود را از صيدا خارج کرد.

شيخ الاسير که مدتی است به خود بزرگ بینی دچار شده و تلاش می کند خود را در نظر "حزب الله" مهم جلوه دهد، در خطبه نماز جمعۀ مسجد خود مدعي شد كه نیروهای حزب الله، لبنان يك آپارتمان نزديك به مسجد مذكور در"عبرا" شرق صيدا اجاره كرده اند و در حال  رصد تحركات وي و طرفدارانش هستند.

اين در  حالي است كه به گفته يك منبع امنيتي در جنوب لبنان، پس از بررسي موقعيت آپارتمان مشخص شد اين آپارتمان از مسجد فاصله دارد و هیچ پنجره اي مشرف به مسجد ندارد و همسايگان هم هیچ مورد مشكوكي را در محل مشاهده نكرده اند.
 
وزیر کشور لبنان نیز در گفت وگو با شبکه تلویزیونی الجدید، تصریح کرد: اوضاع در صیدا تحت کنترل است و اثری از افراد مسلح مشاهده نمی شود و به نیروهای ارتش دستور داده شده به هر فرد مسلح که نافرمانی کند، شلیک کنند.
 
وی در خصوص آپارتمان مورد ادعای شیخ سلفی گفت: آپارتمانی که احمد الاسیر از آن می ترسد و آن را محل استقرار افراد حزب الله  می پندارد، توسط چند دانشجوی اهل جنوب اجاره شده و در آن سکونت دارند.
 
اقدامات شیخ احمد الاسیر موجب شد که چندی پیش، مفتی اهل سنت صیدا وی را از امامت مسجد بلال بن رباح برکنار کند، اما وی ضمن اعتراف به ارتباط با منابع مالی بیگانه، از پذیرش حکم مفتی صیدا سر باز زد و در سخنانی گستاخانه مدعی شد که مسجد وی «تحت نظر مفتی صیدا قرار ندارد، زیرا منابع مالی آن از خارج لبنان تامین می شود».

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:سلفی,وهابیت,مزدوران آمریکاوصهیونیست,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com