وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی جبهه اصلاحات را پراکنده دانست و اظهارداشت: اصلاح طلبان به دنبال ایجاد انسجام در بین خودشان هستند و برای ایجاد انسجام، هدف حجاریان و منتجب نیا این است که بزرگتری باید قربانی شود.
 
روانبخش با بیان اینکه خود اصلاح طلبان به عدم رای آوری هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری اذعان دارند، تصریح کرد: عباس عبدی هم اعلام کرد که ظرفیت رای  هاشمی همان ظرفیت رای ۸۴ است و بیشتر نیست پس نمی شود به پیروزی امیدی داشت و به نظر می آید که اصلاح طلبان برای ساماندهی و انسجام خود بخواهند هاشمی را قربانی کنند تا اگر در این انتخابات پیروز نشدند در انتخابات بعدی بتوانند از پتانسیل خوبی برخوردار شوند.

*غافلگیری هاشمی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن/خانوادگی گفتند که هاشمی نمی آید

وی در ادامه به انصراف هاشمی از شرکت در انتخابات در 23 بهمن اشاره کرد و افزود: هاشمی بعد از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل وجود جمعیت عظیم گفت، نمی آیم.اصلاح طلبان و خود هاشمی بر این باور بودند  که در راهپیمایی 22 بهمن مردم در صحنه نیستند و گفتند که ما بیاییم تا ظرفیت ایجاد کنیم و مردم را به صحنه بیاوریم، ولی جمعیت را بیش از سال های قبل دیدند، هاشمی اعلام کرد که نمی آیم.
 
عضو ارشد جبهه پایداری تاکید کرد: هاشمی فکر می کرد مردم از نظام بریده اند ولی بعد از حضور عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خانوادگی به همراه همسر و فرزندش اعلام کردند که نمی آید. 

*اصلاحات برای بقای خود، هاشمی را قربانی می کند

وی با بیان اینکه هاشمی برای ورود به انتخبات تردید دارد، گفت: اصلاح طلبان وقتی دیدند که هاشمی دچار تردید شده است، دارند وی را تشویق می کنند که بیاید برای اینکه به قول حجاریان حیات اصلاحات نیاز به ریکاوری دارد.

روانبخش ادامه داد: اصلاح طلبان قصد دارند تا با قربانی کردن هاشمی، اصلاحات را ریکاوری و زنده کنند که قطعا هم نتیجه بخش است.

*فداییان هاشمی مشخص شدند؛باهنر، پور محمدی

وی در ادامه به حضور برخی از اصولگرایان در کنار هاشمی اشاره کرد و افزود: اگر هاشمی بیاید بخشی از اصولگرایان همچون جریان باهنر ، جبهه پیروان، عسگر اولادی و این تیپ آدم ها به هاشمی می چسبند و امثال محسن رضایی، فلاحیان، پور محمدی و روحانی خود را فدای هاشمی می کنند و کنار می روند.

*جبهه پایداری و هاشمی اضلاع اصلی انتخابات/قالیباف بی پشتوانه می آید

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان با بیان اینکه با حضور هاشمی در انتخابات، رقابت اصلی بین جبهه پایداری و وی می شود، خاطرنشان کرد: اضلاع انتخابات ریاست جمهوری را جبهه پایداری، هاشمی و افراد دیگر همچون قالیباف به عنوان کاندیدای مستقل و بدون پشتوانه تشکیل می دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com