وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در جلسه مجمع علمای شهرستان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در آمریکای لاتین و شرق آسیا پرچم‏دار اسلام علوی است.

وی افزود: در مقابل اسلام علوی که همانا اسلام ناب محمدی(ص) است، اسلام سعودی و اردوغانی قرار دارد و ما امروز باید اسلام راستین را به مردم جهان معرفی کنیم.

سعیدی با بیان اینکه آنچه آمریکا از آن واهمه دارد و می‏ترسد اسلام انقلابی و علوی است نه اسلام آمریکایی، تصریح کرد: آمریکا فهمیده است که کانون قیام و بحران علیه آمریکا، ایران اسلامی است؛ از این رو، تمام توان خود را صرف می‏کند تا اراده مردم یعنی حامیان حقیقی اسلام راستین و نظام اسلامی را بشکند.

فتنه 88 سه ضلع داشت

نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در طول تاریخ، هیچ موقع وضعیت حق و باطل به حساسیت امروز نبوده است.

سعیدی با بیان اینکه فتنه 88 سه ضلع داشت، بیان کرد: اضلاع این فتنه قدرت‏طلبان داخلی، استکبار جهانی و ضد انقلاب وطنی خارج‌نشین و در قالب عوامل پشت صحنه، روی صحنه و مباشران بودند.

وی با اشاره به موضوع مهم دشمن‏شناسی در ادعیه شیعه گفت: در زیارت عاشورا، پنج گروه بنیان‏گذاران و بانیان ظلم معرفی می‌شوند؛ پشت صحنه‏ها،‌ کسانی که زمینه تخریب را دارند، غافلان، مباشران و نیروهای متفرقه از این عوامل هستند.

عوامل پشت صحنه فتنه قابل معرفی نیستند

نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سئوال که چرا عوامل پشت صحنه قابل معرفی نیستند، افزود: عوامل پشت صحنه به دلایلی از قبیل اینکه بنیان‏گذار فتنه بوده و سند از خود به جای نمی‌گذارند و حریم دارند و نمی‌توان به راحتی آن‌ها را دید، قابل معرفی نیستند و باید این افراد را با کد شناخت.

سعیدی با اشاره به اینکه ابزار و عوامل فتنه، تحریم، دیپلماسی و تهدید نظامی است، گفت: فتنه قابل تکرار است؛ چرا که نه جریان داخلی دست‌بردار است  نه نظام استکبار و در فتنه آینده، رکن اصلی نظام سلطه وارد کار می‏شود.

نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در زیرمجموعه این نظام، ضد انقلاب خارجی و قدرت‏طلبان داخلی قرار دارند.

وی بیان داشت: در موضوع تورم و نابه‏سامانی‏های اقتصادی ضمن اینکه قبول داریم این مسئله با سوء مدیریت همراه بوده است ولی تحریم نقش اساسی دارد؛ بنابراین در شرایط کنونی موظف به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم هستیم.

این جلسه با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه استان سمنان و مجمع علمای شهرستان سمنان برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:فتنه 88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com