وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خبرگزاری فارس که تا همین چند وقت پیش عالی‌ترین مقام کلیسای کاتولیک بریتانیا بود به «رفتارهای نامناسب جنسی» خود که پیشتر او را به استعفا واداشته بود، اعتراف کرد.

کاردینال «کیث او برایان» البته در زمان استعفایش در 25 فوریه سال جاری (برابر با 7 اسفند) هر گونه رفتار نامناسب جنسی را رد کرده و ادعا کرده بود از مدتها پیش استعفایش را تقدیم پاپ کرده بود که حالا پذیرفته شده است.

خبرگزاری فارس: اعتراف عالی‌ترین مقام کلیسای بریتانیا به انحرافات جنسی خود

البته آقای او برایان درباره زمان تقدیم استعفایش راست می‌گفت. او حدود یک ماه پیش از آنکه  استعفایش پذیرفته شود، یعنی درست در زمانی که هفته نامه «آبزرور» گزارش داده بود 4 کشیش دیگر او برایان را به داشتن گرایش‌های جنسی نامناسب به آنها متهم کرده بودند استعفایش را تقدیم پاپ بندیکت شانزدهم کرده بود.

با این حال، بیانیه‌ای که او امروز صادر کرده نشان می‌دهد کاردینال اعظم بریتانیا در روایت تمام ماجرا صادق نبوده است. کاردینال او برایان روز یکشنبه در بیانیه‌ای تصریح کرده است: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و اعتراف کنم زمانهایی بوده است که رفتارهای جنسی من استانداردهایی پایین‌تر از آنچه از یک کشیش، اسقف و کاردینال انتظار می‌رود، داشته‌اند.»

وی در این بیانیه می‌افزاید: «از کسانی که موجب آزار آنها شده‌ام معذرت خواسته و طلب بخشش دارم. من از کلیسای کاتولیک و مردم اسکاتلند هم عذرخواهی می‌کنم.»

آقای او برایان گفته قصد دارد باقی عمرش را در بازنشستگی سپری خواهد کرد و نقشی در زندگی کلیسای کاتولیک اسکاتلند نخواهد داشت.

انتظار می‌رود این اعتراف عالی‌ترین مقام کلیسای کاتولیک بریتانیا به بحران‌هایی که پیشتر بر سر استعفای او ایجاد شده بود، دامن بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:کلیسا,فساد,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com