وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شجونی عنوان کرد: اصلاح‌طلبان یادشان نرود که در طول سال‌های گذشته و حتی اکنون مواضع سازشکارانه در برابر آمریکا گرفتند و برخی از آنها در برابر نظرات رهبری ایستادند و در این توهم بودند، می‌توانند به عنوان یک قدرت، موازی رهبری باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: متاسفانه دولت‌هایی که بعد از جنگ به وجود آمدند به نوعی خود را رقیب رهبری دانستند.

شجونی تأکید کرد: برخی اصلاح‌طلبان در سال‌های گذشته مشکلات زیادی برای نظام به وجود آوردند و نمی‌توان افرادی که ماه‌ها به فتنه 88 ادامه دادند و دشمنان را امیدوار کردند، عنوانی غیر از فتنه‌گر و ساختارشکن برای آنها انتخاب کرد.

وی با اشاره به این‌گونه اظهار نظرها گفت: برخی اصلاح‌طلبان در صدد فریب دادن مردم و نظام نسبت به عملکرد فتنه‌گران هستند، تا دوباره افرادی از جنس مجلس ششمی‌ها به مصادر کشور دست پیدا کنند و تطهیر کردن این افراد هدف اصلاح‌طلبان است.

عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: افرادی چون کروبی و میرحسین موسوی راه خود را از نظام و مردم جدا کردند و اپوزیسیون را پذیرفتند، این دیگر تنها یک اعتراض نیست بلکه نشان از یک دشمنی با اصول انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر موسوی و کروبی در فرانسه یا آمریکا این فتنه‌گری را می‌کردند چه سرنوشتی برایشان متصور بود، مطمئنا اکنون باید برای سال‌های طولانی دوران محکومیت خود را در زندان سپری می‌کردند و یا بدون محاکمه در زندان گوانتانامو به سر می‌بردند، این تازه حداقل حکم این کشورهایی بود که امروز حامی این فتنه‌گران هستند.

شجونی با اشاره به تحرک کنونی اصلاح‌طلبان برای انتخابات گفت: آنها در این توهم هستند که کشور با قحط‌الرجال روبرو است، اما خود بهتر از همه می‌دانند که مردم اقبال خوبی به سمت اصولگرایان دارند و امیدواریم اصولگرایان با تبعیت خود از ولایت و خدمت‌رسانی بهتر به مردم پاسخ اعتماد مردم به خود را به بهترین صورت بدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:موسوی,کروبی,خیانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com