وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی افزود: این فتنه با موارد مشابه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب و فتنه 1388 متفاوت بوده و مردم و دستگاه قضا باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

سخنگوی قوه قضائیه با برشمردن ویژگی‌های مشکل‌آفرینان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: فتنه‌گران این بار با شعار‌های مردم‌فریبانه مانند عدالت، مقابله با فساد، حمایت از پابرهنه‌ها و ... به صحنه می‌آیند و این چیزی جز نفاق نیست و مبارزه با منافق بسیار دشوار‌ است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع فتنه بسیار مهم است اضافه کرد: نظام باید با قدرت عمل و انعطاف، برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان و فتنه‌گران وارد شود همان‌گونه که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته با اقدامات پیشگیرانه به موقع و صحیح، شاهد آرامش در جامعه بودیم.

محسنی‌ اژه‌ای در بیان راه‌کار‌های پیش‌ روی نظام در برابر فتنه‌گران، افزود: حکومت باید در کنار اقتدار خود انعطاف در عمل و رفتار داشته باشد؛همچنین مسئولان قانون اساسی و بیانات ولی امر مسلمین را به عنوان شاخص قرار دهند تا از بروز مشکلات پیچیده برای کشور جلوگیری شود.

وی در ادامه تصریح کرد: لازم است که دستگاه‌ها و نهاد‌‌های کشور با حفظ استقلال و اختیارات خود با مشورت، تعامل و همکاری در امور مهم نظام و همچنین ارجاع اختلاف نظرها به ولی فقیه در حفظ آرامش تا انتخابات ریاست جمهوری آینده تلاش کنند.

بد‌اخلاقی‌های مسئولان موجب رنجش مردم و ولی امر مسلمین شد

سخنگوی قوه قضائیه در برشمردن مشکلاتی که کشور در سال 1391 با آن روبه‌رو شد، بیان داشت: دشمنان در سال گذشته با افزایش فشار‌های خود در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی و تنگ‌تر کردن حلقه‌‌های تحریم، سعی در ایجاد فاصله بین مردم و نظام داشتند اما ملت ایران با حضور چشمگیر خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان بر همدلی و پایبندی خود به این نهضت تاکید کردند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمن در تمام زمینه‌ها علیه جمهوری اسلامی از حداکثر ظرفیت خود بهره برده است، خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که نوعی بازی در زمین دشمن به شمار می‌رفت، اختلاف‌افکنی بین مسئولان نظام بود که ضربه‌هایی به کشور وارد کرد.

محسنی‌ اژه‌ای اضافه کرد: بعضی از مسئولان با بیان اختلافات خود و همچنین مسائلی که این اختلاف نظر‌ها به دنبال داشت، موجبات رنجش مردم و ولی امر مسلمین را فراهم آوردند.

دشمن در پی بی‌توجهی ایران به چالش‌های پیش‌رو در عرصه بین‌الملل است

وی با برشمردن مشکلاتی که استکبار جهانی برای کشور به وجود آورده‌ است، تصریح کرد: دشمن با اعمال فشار بسیار به ویژه در ماه‌های اخیر، سعی در مشغول نگه داشتن نظام به مسائل داخلی خود و بی‌توجهی به چالش‌های پیش‌رو در عرصه بین‌الملل داشت تا این انقلاب ناب در سایر سرزمین‌ها گسترش نداشته باشد.

سخنگوی قوه قضائیه با برشمردن مشکلات بین‌المللی ادامه داد: اقدامات غرب و مرتجعان منطقه در کشتار مسلمانان در پاکستان، عراق، سوریه و همچنین دامن زدن به مسائلی در افغانستان و بحرین و در کنار این‌ها ایجاد مانع در فراگیری بیداری اسلامی در جهان، از جمله نگرانی‌های ایران در عرصه بین‌الملل است.

جمهوری اسلامی از مذاکره با آمریکا نگران نیست

دادستان کل کشور در بیان موضوع مذاکره با آمریکا گفت: غرب، هم‌زمان با پیشنهاد مذاکره، در صدد انجام تحریم‌های جدید علیه کشورمان است که این اقدامات از دشمنی آنها با ما سرچشمه می‌گیرد.

محسنی اژه‌ای افزود: جمهوری اسلامی از مذاکره با آمریکا نگران نیست چراکه اهل منطق است و با حفظ آگاهی و حقوق خود، به تصمیم‌گیری در این زمینه می‌پردازد.

لزوم افزایش همکاری بین رئیسان دادگستری‌ها و دادستان‌ها در سراسر کشور

وی که در جمع مسئولان قضایی کشور حضور داشت، در سخنانی خاطرنشان کرد: در هر کجای کشور که رئیس دادگستری و داستان استان با یکدیگر تعامل و همکاری مطلوب داشته‌اند، نتایج بسیار خوبی حاصل شده است که در فارس نیز این ارتباط به شکل شایسته‌ای بین این مسئولان وجود دارد و ما شاهد اجرای صحیح و به موقع قانون در این استان هستیم.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه اکنون مهم‌ترین مسئله، حفظ آرامش مردم و جامعه است، گفت: برای افزایش همکاری بین رئیسان دادگستری‌ها و دادستان‌ها، اگر نیاز به تدوین قانون جدید است، باید هرچه زودتر اقدام شود تا با برقراری سریع‌تر تعامل مناسب در دستگاه قضا، در راه ایجاد امنیت در کشور گام برداریم.


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت20:38---29 اسفند 1391
این اگر عرضه داشت سال 88 که وزیر بود کاری می کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:فتنه 88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com