وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

598: پس از اینکه سایت رهبر انقلاب جهت روشن شدن افکار عمومی و اقداماتی که آمریکائیها در حین مذاکرات گذشته با ایران در قالب یک مصاحبه با سفیر پیشین ایران در عراق آقای قمی انجام شده بود انتشار داد؛ مقامات آمریکایی دچار شور و شعف زیادی شدند و این عمل را در آستانه مذاکرات کارشناسان گروه 1+5 و ایران در استانبول ترکیه به نحو دیگری تفسیر کردند.
 

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، وب سایت شخصی رهبر معظم انقلاب هفته گذشته چندین عکس از مذاکرات سه جانبه ایران – عراق و آمریکا که در سال 2007 در بغداد انجام پذیرفت به همراه مصاحبه ای با آقای قمی سفیر پیشین ایران در عراق، منتشر کرد. (لینک مطلب)

در همین حال به گزارش سایت المانیتور پس از انتشار این گزارش روز پنجشنبه خبرنگار این سایت با رایان کروکر سفیر پیشین آمریکا در عراق مصاحبه ای انجام داد و او به خبرنگار المانیتور گفته است که انتشار این مطلب در سایت شخصی رهبر ایران برای او بسیار جالب است.

وی در ادامه می گوید: این عکسها مربوط به جلسه ای است که در سال 2007 در عراق انجام شده و او هم در مذاکرات حضور داشته است. زمانی بوده است که تازه وارد عراق شده بود و زمان ماموریت خود در عراق را سپری کرده است.

براساس این گزارش محافل آمریکائی پس از انتشار متن مصاحبه آقای قمی در سایت رهبر انقلاب اقدام به گمانه زنی کرده و این اقدام سایت رهبر انقلاب را ناشی از تمایل ایشان به انجام مذاکرات دو جانبه با آمریکا نشان دادند.

این در حالیست که متن مصاحبه و موارد بیان شده در این مصاحبه نشان دهنده پایبندی آمریکا به تعهدات قراردادی و همچنین تمایل آمریکا به موضوعات مدنظرش در مذاکرات است و عملاً نشان می دهد که هرگونه مذاکره ای با آمریکا بدون در نظر گرفتن شرایط مذاکراتی رو به شکست خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:آمریکا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com