وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شاخه دانشجویی جریان فتنه در داخل کشور نیز ماموریت گرفته تا با دیدارهای پیاپی با خاتمی و ضمن مخابره اخبار این دیدارها، ضمن این‌که این نکته را به مخاطب القا می‌کنند که جریان فتنه هنوز در داخل کشور زنده است، آخرین مواضع وی را نیز در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

در همین راستا 91 نفر از فعالین جریان فتنه نیز نامه‌ای که توسط «ح.ل» نگارش شده بود را در راستای ترغیب بیشتر خاتمی به کاندیدا شدن امضا کردند و تلاش کردند تا موج جنگ روانی ضد انقلاب را تقویت کنند.

از دیگر اهداف جریان فتنه که با اعلام حضور خاتمی در انتخابات پیش رو دنبال می‌‌شود، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد. باز تولید شبکه‌های اجتماعی –بخوانید سازمان آشوب و اغتشاش- در پوشش راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی، تغییر فضای سیاسی کشور به سمت جریان فتنه، باز تکرار شعارهای دروغین فتنه‌گران، سر دادن شعار انتخابات آزاد و به بهانه تبلیغ برای کاندیدای خاص اردوکشی خیابانی و احیای نوستالژی فتنه 88 از جمله اهدافی است که جریان فتنه در داخل با هدایت حلقه پاریس پیش می‌برد.

محمد خاتمی و سحابی

دیدار محمد خاتمی با خانواده سحابی‌ها

مرتضی کاظمیان عضو گروهک ملی مذهبی و از عناصر اجرایی و کلیدی طرح تماس و به عنوان یکی از اعضای حلقه پاریس طی مقاله‌ای که در سایت حلقه ماسونی لندن منتشر کرده است فرمان کاندیدا شدن خاتمی را صادر کرده است. ظاهرا وی از حلقه پاریس ماموریت گرفته تا ضمن صادر کردن فرمان کاندیدا شدن خاتمی فضا سازی رسانه‌ای لازم در آن سوی آب‌ را هم انجام دهد. در همین راستا وی طی مصاحبه‌ای با ارگان رسمی سازمان جاسوسی آلمان دوویچه‌وله از کاندیدا شدن خاتمی استقبال کرده و کاندیداتوری وی را در راستای پیش برد اهداف جنبش دموکراسی خواهی -بخوانید براندازی نظام- دانسته است. به نظر می‌رسد که حلقه پاریس و جریان داخلی هماهنگی کاملی را برای پیاده کردن اهداف شوم خود دارند و احتمالا خاتمی منتظر بوده تا تاییده‌ی کاندیدا شدنش از آن سوی آب‌ها صادر شود تا پس از اعلام کاندیداتوری رپورتاژ خبری مناسب و کافی را در حمایت از وی انجام دهند. بازوی جنگ روانی سازمان جاسوسی انگلیس یعنی بی‌بی‌سی فارسی نیز طی گزارش مفصلی از خجالت کاندیدای مورد نظر خود درآمد.

خاطر نشان می‌شود که پیش از این یکی از اعضای حلقه پاریس که با گروهک تروریستی منافقین ارتباط بسیار نزدیکی دارد به این مطلب اشاره کرده است که باید از ستاد‌های کاندیدای مورد نظرشان – بخوانید خاتمی- استفاده کرده تا برای رفع حصر سران فتنه به نظام فشار بیاورند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:خاتمی ,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com