وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چون افراد بطور نسبی به دنیای بیرون از تشکیلات نزدیک هستند، و اگر پای افراد به دنیای بیرون باز شود ابعاد وسیعی تری از جنایات رجوی برملا می شود؛ اسرای در چنگالش هم از دنیای واقعیت باخبر می شوند و تمام دروغ های رجوی رو می شود، آن وقت است که رجوی باید در یک دادگاه علنی محاکمه شود . در نتیجه رجوی به هر شکلی جلوی اعزام این اسرا را خواهد گرفت...

آقای نادر نادری

چرا رجوی آه و فغانش را برای بازگشت به اشرف بلند کرده و شدیدا به آن نیاز دارد؟


نادر نادری، فرانسه، نوزدهم مارس 2013
http://www.saba1963.blogfa.com/post-65.aspx

دلایل متعددی دارد که به ترتیب در مطالب آینده در مورد آنها اشاره خواهم کرد البته اگر از دست چاقو کش های استخدام شده رجوی جان سالم به در بردیم چون این روز ها با اجیر کردن تعدادی افغانی شروع به تهدید من و آقای رزاقی کردن که دیگر زبان خوش شما حالیتان نیست و دیگر فرصت شما تمام شد بگذریم. امروز به دوتا از دلایل نیاز رجوی به اشرف اشاره می کنیم که در صدر قرار دارند .

یکم/ از آنجای که رجوی یا بطور کل سازمان مجاهدین فاقد پایگاه مردمی و اجتماعی است به همین دلیل هم چون پایگاه مردمی در بین مردم داخل ایران نداشت و بدلیل تنفر مردم ایران از سازمان مجاهدین رجوی توان اینکه بتواند عملیات های سال های 76 تا آخرین عملیات های داخل ایران که آن هم برای مقابله با اصلاحات در داخل رژیم که بنوعی با شروع آزادی های نسبی فردی که مردم خودشان بدست آورده بودن شروع شده بود یعنی از دوران خاتمی این عملیات ها شکل گرفت مجبور بود که از عراق تیم های عملیاتی به داخل ایران بفرستد سازمانی که مدعی است که بازوی استوار و اقتدار خلق قهرمان ایران است توان فراهم کردن یک تیم 3 نفره در داخل ایران را نداشت حال این از داخل ایران همه متنفر هیچ پایگاه مردمی و اجتماعی نداره.

بر میگردیم به اسیران در چنگالش خوب از روزی که به لیبرتی رفتن فرار پشت فرار اعلام جدائی بوفور از طرفی هم دیگر در لیبرتی توان اعمال فشارهای که توی تشکیلات در اشرف برای کنترل نیرو می کرد در لیبرتی دیگر این توان را ندارد چون افراد بطور نسبی به دنیای بیرون از تشکیلات نزدیک هستند حال اگر تا چند وقت دیگر آنجا بمانند دیگه از رجوی جز پشکلی بجا نمی ماند از طرفی هم اگر پای افراد به دنیای بیرون باز شود ابعاد وسیعی تری از جنایات رجوی برملا می شود و اسرای در چنگالش هم از دنیای واقعیت باخبر می شوند و تمام دروغ های رجوی رو می شود و آن وقت است که رجوی باید در یک دادگاه علنی محاکمه شود . درنتیجه رجوی به هر شکلی جلوی اعزام این اسرا را خواهد گرفت چون از طرفی تنها تغذیه او برای ادامه حیات خودش و همسرش و سازمانش است و تنها سوخت مصرفی .از طرفی پایگاه اجتماعی دربین مردم ایران ندارد از طرفی هم این نیروها را از دست بدهد دیگر سوختی برای مصرف ندارد.

نادر نادری . فریاد آزادی. فرانسه
................................................

30/12/1391


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:فرقه رجوی,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com