وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در هفته گذشته سایت های وابسته به گروهک تروریستیپژاک و هم چینین هواداران این گروهک با ذوق‌زندگی فراوان اخباری را مبنی بر دستگیری پیرمردی 108 کُرد ساله توسط نیروهای امنیتی ایران منتشر کردند و به خیال خود سعی در متهم کردن جمهوری اسلامی دارند.

اما اصل ماجرا چیست؟

به گزارش خبرنگار موسسه راهبردی دیده‌بان در منطقه ماکو طبق اخبار و گزارش هایی که از منابع محلی و اهالی روستای محل زندگی این فرد به دست آمدهاست، " حاجی علی چیلان " فرزند "گیلو" از اهالی روستای "زالکا" در سال 1385 با همکاری چند نفر دیگر مقدمات ربایش فردی به اسم "سعید" از اهالی روستا را فراهم کردند که نهایتا "سعید" توسط اعضا و تروریست های گروهک پژاک به شهادت رسید. در همان سال "چیلان" توسط نیروهای انتظامی و امنیتی ایران دستگیر شد و توسط دادگاه به دلیل مشارکت و همکاری در قتل به 5 سال زندان محکوم شد.

 

در سال 88 این شخص به دلیل بیماری برای انجام معالجات پزشکی با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد می گردد.

حال پس از 3 سال که از آزادی این شخص از زندان می‌گذرد به تشخیص پزشک مبنی بر برطرف شدن بیماری او وی 50 روز پیش برای گذراندن باقیمانده حبس خود به زندان احضار شده است.

اکنون گروهک تروریستیپژاک که این روزها و پس از ضربه مهلکی که سپاه پاسداران در تابستان سال گذشته به این گروهک وارد کرد حال و روز اسفباری را پشت سر می‌گذارد، به هر حربه‌ای برای ابراز وجود و متهم کردن جمهوری اسلامی و نیروهای وابسته به نظام متوسل می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:پژاک,ضدانقلاب,نوکران بیگانه,جنایت,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com