وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرگزاری فارس، این نظرسنجی را شبکه خبری راصد انجام داده است و نشان می‌دهد که حدود 82 درصد می‌گویند که به احتمال زیاد اعتراضات مسالمت آمیز آغاز شده از فوریه گذشته در منطقه القصیم در شرق عربستان به مناطق دیگر این کشور سرایت خواهد کرد.

956 کاربر در این نظرسنجی شرکت کردند و از آنها این سوال شده بود که آیا گسترش اعتراضات سیاسی در منطقه القصیم به سایر مناطق عربستان را پیش بینی می‌کنید؟

در حالی که اکثریت قاطع کاربران گفتند که به احتمال زیاد دامنه اعتراضات به سایر مناطق عربستان گسترش خواهد یافت، تنها 14 درصد با این دیدگاه مخالف بودند. در این میان، نزدیک به 4 درصد هم گزینه "نمی‌دانم" را انتخاب کردند.

شهرهای مختلف عربستان از بیش از یکسال و نیم پیش شاهد برگزاری تظاهرات برای درخواست جهت آزادی و روی کار آمدن نظامی منتخب برآمده از خواست مردم است که با سرکوبگری رژیم سعودی و کشته یا زخمی شدن شماری از معترضان یا بازداشت و شکنجه آنها روبرو شده است.

ده‌ها نفر از زنان و کودکان اخیرا با تحصن در مرکز شهر بریده در استان القصیم در اقدامی بی‌سابقه، تصاویر محمد بن نایف وزیر کشور سعودی را به آتش کشیده و زیر پای خود لگدکوب کردند تا از این طریق اعتراض خود به ادامه بازداشت بستگانشان را اعلام کنند که از سالیان طولانی بدون محاکمه در بازداشت هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:وهابت,,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com