وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


الاسعد که مخالفان اسد از وی به عنوان مهره‌ای کلیدی در برابر نظام سوریه نام می‌برند هیچگاه در جای مشخصی ساکن نبوده و در کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، مصر، عربستان به سر می‌برد.




ارتش آزاد یک گروه شبه ‏نظامى و مخالف دولت سوریه است که عمليات نظامى متعددی عليه دولت سوريه انجام می دهد، اين گروه اصلی ‏ترين گروه مبارز مسلح در مسائل سوريه به ‏شمار مى‏رود كه توسط افسران و سربازان جدا شده از ارتش سوريه و با پشتيبانى تركيه و نيز برخى كشورهاى غربى و عرب حاشيه خليج فارس تشكيل شده است، «رياض الاسعد» و «حسين هرموش» از بنيانگذاران و عوامل اصلى اين گروه تروريستى بودند.

وقتی بشار اسد ریاض الاسعد را تحقیر کرد

زمانی که الاسعد در ترکیه ساکن بود؛ با خبر شد که اردوغان بر سر وی با بشار اسد گفتگو کرده و به دنبال معامله او با فرماندهان ترک می باشد وی که از این ماجرا با خبر شده بود با اردوغان درگیر شده و وقتی اردوغان نتوانست با وی به توافق برسد وی را از ترکیه بیرون کرد. 



سوریه چهار فرماند ارشد ارتش ترکیه را در اختیار دارد که ترکیه اعلام کرده بود در صورت آزادی این چهار نفر، "ریاض الاسعد"، رئیس گروه‌های مسلح مخالف دولت را به دمشق تحویل خواهد داد؛ اما سوریه اعلام کرد؛ ریاض الاسعد را که هر زمان اراده کنیم می‌توانیم دستگیر کنیم و در ازای آزادی فرمانده ترک، آزادی "عبدالله اوجالان" را می‌خواهیم.


فساد جنسی "ریاض الاسعد"

پایگاه خبری "الخبر پرس" از رسوایی اخلاقی سخن می‌گوید که یک دختر سوری به نام (س.ع)،‌ خواهر یکی از عناصر نزدیک به "ریاض الاسعد" و تحت امر او از آن پرده برداشت.



این دختر سوری که دانش‌آموخته رشته اقتصاد از یکی از دانشگاه‌های سوریه است، می‌گوید که بنا به درخواست برادرش و برای خدمت به "انقلابیون" در قبال دریافت ماهیانه هزار دلار نزد الاسعد مشغول به خدمت و وظیفه‌اش چاپ اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها و غیره بود.

وی ادامه می‌دهد: پس از اینکه برادرم از من خواست با آنها همکاری کنم، چون بیکار و به تحت تأثیر ارتش آزاد سوریه قرار گرفته بودم،‌ این کار را پذیرفتم و در ابتدا حتی از گرفتن حقوق هم امتناع می‌کردم، اما ریاض الاسعد در این ارتباط پافشاری کرد و من نیز پذیرفتم.



وی می‌گوید: در ابتدا اوضاع بر وفق مراد پیش می رفت و من به صورت مستقیم در دفتر الاسعد کار می‌کردم، ابتدا به ترکیه رفتیم و در دفتر او در آنجا دختران بیشماری کار می‌کردند که هریک یک بخشی از کارها را برعهده گرفته بودند، در حالی‌که افراد مسلح به صورت مستمر و مرتب به آنجا رفت و آمد داشتند و نشست‌های بسیار خوب و سطح بالایی بین فرماندهان ارتش آزاد با ترک‌ها برگزار می‌شد و برادرم به عنوان معاون الاسعد نزد وی کار می‌کرد.

این دختر سوری در ادامه اظهاراتش می‌گوید: الاسعد در ابتدا با من به عنوان خواهر دینی خود برخورد می‌کرد، اما به مروز زمان ماهیت واقعی او بر من آشکار می‌شد، به خصوص وقتی تحت عنوان مرخصی در دفتر و برسر کارهایش حاضر نمی‌شد.





وی ادامه داد: در ابتدا وارد اتاق کار من می‌شد و سپس شروع به آزاد و اذیت من کرد در حالی‌که من همیشه تلاش می‌کردم، او را از خود دور کنم. یکبار مرا به سرعت و فوری خواست و گفت که بیانیه فوری دارم و من به مقتضای وظیفه‌ام وارد اتاق او شدم تا بیانیه را از او بگیرم که یکباره درب اتاق کارش را به روی من قفل کرد و سر و صدا و فریاد نکن کسی صدای تو را نمی‌شنود، مقاومت کردم، اما سلاح را به سمت من گرفت و مرا تهدید کرد تا پس از آن به من تعدی کند و بعد مرا تهدید کرد که اگر بخواهیم در این ارتباط با کسی سخنی بگویم مرا خواهد کشت.

این دختر سوری تأکید می‌کند که وی به یکبار تعدی اکتفا نمي‌کرد بلکه همواره این تعدی‌های وی ادامه داشت اما به این موضوع هم اکتفا نکرد و به زیردستانش دستور قتل برادرم را صادر کرد. در آن زمان تصمیم گرفتم یا او را بکشم یا فرار کنم، چون توان کشتن او را نداشتم تصمیم گرفتم فرار کنم.



وي افزود: او مشابه چنین اقداماتی را نه تنها با دختران دیگر انجام داده، بلکه پس از ارتکاب این اقدام شنیع، قربانی خود را به دوستانش تقدیم می‌کرد.


مواضع مضحک فرمانده گروهک ارتش آزاد

«ریاض الاسعد»، فرمانده گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد سوریه» مدعی شده بود، نظام سوریه به سلاح‌های شیمیایی برای سرکوب گروهک‌های مسلح روی خواهد آورد.

وی که در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی شرکت کرده بود، در ادامه ادعاهای خود اظهار کرد که گروهک تروریستی ارتش آزاد در آستانه به دست گرفتن کنترل دمشق، پایتخت سوریه و فرودگاه آن است.

الاسعد که پس از رانده شدن از ترکیه در ادامه اظهارات مضحک خود که هر خواننده و شنونده ساده‌لوحی به کذب بودن آنها پی‌ می‌برد، گفت: دلیل اصلی قطع شبکه‌های اینترنتی و ارتباطی در سوریه که چندی پیش در این کشور روی داد، با این هدف صورت گرفت که نظام سوریه محل نگهداری مقادیری از سلاح‌های شیمیایی خود را تغییر دهد و مانع پوشش خبری این امر شود تا به این وسیله زمینه‌ حمله شیمیایی به گروه‌های مسلح را فراهم کند.


ریاض الاسعد کشته شد

سعد العقيدي هماهنگ کننده ارتش آزاد سوريه اعلام کرد سرهنگ رياض الاسعد بر اثر انفجار در مسير خودرو اش در شهر الميادين در استان ديرالزور در شرق حلب اين کشور کشته شد.

ارتش آزاد سوريه با صدور بيانيه رسمي، کشته شدن رياض الاسعد را بر اثر انفجار بمبي که زير خودرو وي کار گذاشته شده بود، تاييد کرد.



برکات الحويش عضو شوراي ملي مخالفان سوريه هم که الاسعد را همراهي مي کرد به شدت زخمي شده است.

اعضاي ارتش آزاد سوريه و جبهه النصره با ايجاد کمربند امنيتي در اين منطقه با يورش به خانه ها تلاش کردند عامل اين بمبگذاري را کشف کردند.
سعد العقيدي هماهنگ کننده ارتش آزاد سوريه اعلام کرد سرهنگ رياض الاسعد بر اثر انفجار در مسير خودرو اش در شهر الميادين در استان ديرالزور در شرق حلب اين کشور کشته شد.



ارتش آزاد سوريه با صدور بيانيه رسمي، کشته شدن رياض الاسعد را بر اثر انفجار بمبي که زير خودرو وي کار گذاشته شده بود، تاييد کرد.

برکات الحويش عضو شوراي ملي مخالفان سوريه هم که الاسعد را همراهي مي کرد به شدت زخمي شده است.

اعضاي ارتش آزاد سوريه و جبهه النصره با ايجاد کمربند امنيتي در اين منطقه با يورش به خانه ها تلاش کردند عامل اين بمبگذاري را کشف کردند.


نظرات شما عزیزان:

801
ساعت13:48---7 فروردين 1392
سلام .
وبلاگ شما در لیست لینک دوستان سایت لینک گردید .
لطفا ما را با نام سایت عکس 801 لینک نمایید و سپس در صورت امکان ما را در جریان بگذارید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:سوریه مظلوم,تروریستهای سوریه,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com