وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اختلاف و درگیری در گروهک های ضد انقلاب موضوع جدیدی نیست ، از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی ایران که افراد میهن فروش و فراری برای مبارزه با انقلاب اسلامی،  گروه هایی را تاسیس کردند تا ارتزاقی داشته باشند ، این درگیری ها و اختلاف شان با یکدیگر نیز بوده است .
 

اما چند وقتی است عناصر ضد انقلاب مشغولیتی تازه به نام شورای ملی (بخوانید شورای پهلوی ) پیدا نموده اند که پیش از آنکه بتوانند فعالیتی داشته باشند و از طریق آن به نوایی برسند دچار اختلاف و درگیری شده اند بگونه ای که در بیان اختلافات نیز رقابت دارند .
یکی از گروهک های فعال در این شورا ، جنبش آذربایجان است که پایگاه خبری آن متعلق به گروهک لهراسب زینالی (کلاهبردار ساکن آلمان) می باشد. این وبسایت در  مطلبی که در اول فروردین منتشر نموده آورده است : اصول منشور پیشنهادی برای تشکیل شورای ملی نقض شده و این شورا ملی نیست.

او دلایل نقض منشور پیشنهادی و مخالفت خود را "باند بازی مدیران شورای پهلوی، القاء نظرات، دیکتاتوری محض، ناتوانی فکری و سوء مدیریت، عدم شفافیت در کارها بویژه انحصاری نمودن کارگروه مالی، خود محوری و توهم و خود بزرگ بینی، استفاده شعاری از عنوان دمکراسی و شفاف سازی و عملکرد برعکس آن، توهین به اعضای جدا شده از کمیته، گزینش اعضاء و بستن درب کمیته بر روی دگر اندیشان" می داند و مقصر اصلی را مسئول دفتر رضا پهلوی معرفی می نماید.



اسامی اشخاص موجود در تصویر: علی اکبر امید مهر ، نازیلا گلستان، رضا پیرزاده


اختلافات این گروهک با شورا از آنجا آغاز شد که سایت فراخوان شورای پهلوی اطلاعیه ای در تاریخ 28 اسفند با این مضمون صادر نمود: نظر به کوتاهی آقای رضا تقی زاده در انجام اموری که کمیته موقت هماهنگی به منظور تشکیل شورای ملی؟! ایران بر عهده ایشان نهاده بود و علیرغم تذکرهای اعضای این کمیته به نامبرده، متاسفانه ایشان اقدام مثبتی برای بهبود امور ننمودند، لذا این کمیته قصد برکناری  وی را در دستور کار خود داشت.

با توجه به  اخبار  رسیده  از دوستداران این تشکیلات، آقایان لهراسب زینالی و فرهاد طالشی  و بهداد مرشدی نظر به سوابقی که در ابتدای امر این کمیته از آنان بی اطلاع بوده، صلاحیت حضور و ادامه همکاری، در این پروژه ملی را نداشته و کمیته موقت هماهنگی از ادامه همکاری با آنان معذور است.

شخصی که رضا پهلوی در خصوصش افشاگری کرد،لهراسب زینالی عضو شورای پهلوی ساکن آلمان



رضا تقی زاده سخنگوی شورای پهلوی که توسط کمیته موقت اخراج شد


رسانه ای شدن این اختلافات بیش از همه برای کاسبان این شورا گران تمام شد بطوری که یکی از مجریان شبکه های ماهواره ای وابسته به ربع پهلوی به نام شهرام همایون که گویا از افشاگری رضا پهلوی در خصوص لهراسب زینالی خرسند نشده است جهت پایان دادن به  قضیه در صفحه فیس بوک اش نوشت: گفتگو با "شاهزاده رضا پهلوي" انجام شد. بسياري آنرا تماشا كردند. خبر اول سايت بالأترين شد.برخي هم نظراتي دادند. بيشتر انها كه مطالب مطرح شده را موافق نظر خود ديدند مثبت و انها كه حرفها و پاسخ ها را مطابق نظر خود نديدند منفي. از همه مي خواهم يكبار ديگر اين برنامه را تماشا كنيد.اينبار اما، معيار "خودتان" و نظر شخصي خودتان نباشد، بلكه فكر كنيد "جمهوري اسلامي" بعد از تماشاي ان خوشحال خواهد بود يا نه؟


 
شکست های پیاپی ربع پهلوی برای ایجاد یک شورایی هرچند کوچک و عدم توان اداره آن سبب گردیده است که سازمان های اطلاعاتی غربی ضمن ناامیدی از تاثیر گذاری این شورا در داخل کشور ایران ، سطح حمایت های خود را با این شورا کاهش دهند و این تشکیلات را یک ورشکسته سیاسی حساب نمایند.

لازم به ذکر است کمیته موقت این شورای با اما و اگرها قرار است 7 و 8 اردیبهشت تشکیل شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:ضدانقلاب,فراری,پهلوی,وطن فروش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com