وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت سپاس به نقل از المنار نوشت: منابع مطلع گزارش دادند: منطقه شاهد تحرکات گسترده هم پیمانان  امریکا و عناصر جاسوسی مرتبط با سرویس اطلاعاتی امریکا (سیا) درجهت ایجاد فتنه در ایران همزمان با  انتخابات ریاست جمهوری است.

خبرگزاری فارس: عربستان و قطر حامیان مالی فتنه آینده در انتخابات ریاست جمهوری

این منابع تاکید کرد: مقامات غربی با برخی از حکام عرب حوزه ی خلیج فارس دیدارهای محرمانه ی داشته اند و تصمیم دارند با  ایجاد آشوب در ایران به هنگام انتخابات و بکارگیری مجموعه ی گروه های ترورریستی، عملیات خرابکاری را در تعدادی از شهرهای ایران انجام دهند.

این شبکه خبری ادامه داد: غربی ها از افراد ضعیف النفس و وابسته ی خارج نشین  که در رکاب امریکا و حکام عرب حوزه ی خلیج فارس  به ایران خنجر می زنند در جو سازی روانی بهره می گیرند و  قطر و عربستان حمایت مالی از این مجموعه های  مامور درطرح فتنه را بعهده گرفته اند.

منابع مذکور اضافه کرده اند. چون دشمنان ایران از تهدیدات و تحریم ها چیزی بدست نیاورده اند فتنه افروزی از طریق اخلال در  انتخابات پیش رو در ایران را در دستور کار قرار داده اند.



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت2:24---16 فروردين 1392
سلام دوست من وب زیبا و خیلی خوبی داری ممنونم از مطالب مفیدت من باید هر روز بیام و سر بزنم تو هم به من سر بزن ضرر نمیکنی بیا و ثبت نام کن ماهیانه یه پولی دریافت کن
منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:شیوخ زنباره عرب,فتنه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com