وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مثلاً یک منظور مشخص آن، عذرخواهی مدیران سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه سردار توکلی از مردم، خانواده شهدا و خانواده «ننه علی» باشد که دستور تخریب آلونک ننه علی را بدون هیچ دلیل موجه و منطق قابل اتکا و دفاعی صادر کرد.

منظور دیگر هم لابد این است که در ذهن خلایق و مهمانان خارجی و زائران گلزار شهدا، یاد مادری وفادار و فداکار زنده شود که سال‌ها در عشق فرزند شهیدش سوخت و زندگی در شرایط سخت را به راحتی و آرامش ترجیح داد تا اینکه آنقدر فرتوت و زمینگیر شد که به عشق مولایش امام خامنه‌ای عزیز (حفظ ا...)،‌ به خانه دخترش رفت و تا آخرین روز حیات، در آنجا چشم‌انتظار دیدار دردانه آسمانی‌‌اش ماند.

اما منظور دیگری هم می‌‌تواند داشته باشد و آن، اینکه این بنای یادمان که قرار بود شبیه «آلونک» تخریب شده باشد، می‌‌خواهد فضای امن و آرامی را به برکت حضور معنوی شهدا فراهم سازد تا زائران دلپاک و بیقرار گلزار شهدا، دقایقی در آرامش جوار این بنا قدم بزنند و لحظاتی فارغ از دنیا و مافیها به ماجرای زندگی این فرشتگان زمینی نیز بیندیشند و خود را با آنها قیاس کنند.

با این همه منظوری که قرار است این یادمان داشته باشد، فکر می‌‌کنیم همان مدیران فرهنگی که برای ساخت یادمان «ننه علی» از هم سبقت می‌‌گرفتند، دیگر عطای این کار را به لقایش بخشیدند. آخر اگر قرار باشد یک بنای ناقابل، اینقدر منظور معنوی و فرهنگی داشته باشد، همان بهتر که آدم برود «برج میلاد» بسازد!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com