وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وبسایت روشنگری به نقل از  موسسه راهبردی دیده‌بان، مدتی است که رسانه‌های جریان فتنه و ضد انقلاب به بهانه دروغین اعتصاب غذای مهدی خزعلی تلاش می‌کنند تا موج رسانه‌ای و جنگ روانی را علیه نظام اسلامی ترتیب دهند. در همین راستا سایت‌های کلمه (ارگان حلقه پاریس)، جرس (ارگان حلقه ماسونی لندن)، ندای سبز آزادی (حنیف مزروعی) و روزآنلاین (ارگان سازمان جاسوسی هلند) و غیره شروع به خبر سازی و دروغ پراکنی علیه جمهوری اسلامی کردند که پس از 90! روز اعتصاب غذای خزعلی ضربان قلبش کاهش یافته است. 

اما در مقابل یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین با انتشار مطلبی در این سایت به دروغ بودن اظهارات رسانه‌های جریان فتنه و ضد انقلاب اشاره کرده و کم شدن ضربان قلب خزعلی را به تمسخر گرفته است. این کاربر بالاترین با اشاره به دروغ شاخ‌دار رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر کاهش ضربان قلب خزعلی به آن‌ها یادآور می‌شود که مردم را جیگر (یکی از شخصیت‌های کلاه قرمزی) فرض نکنند و هر انسان عاقلی متوجه می‌شودکه کسی که 3 ماه اعتصاب غذا مرده باشد فقط ضربان قلبش کم نمی‌شود. وی در این‌باره در بالاترین اینچنین می‌نویسد:« آیا عاقلی باور می‌کند ۳ ماه غذا نخورده فقط ضربان قلبش کم شده؟؟»

ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که ذیل این مطلب در بالاترین کامنت‌های جالبی از سوی برخی مخاطبان این سایت منتشر شده که در نوع خود جالب و قابل تامل است. برای مثال فردی در ذیل این مطلب به اعتصاب غذای مصدق بعد از کودتای 28 مرداد اشاره می‌کند که مشکلی برایش پیش نیامد و خبر از پنهانی خوردنش در زندان می‌داده است. فرد دیگری اینچنین در ذیل این مطلب کامنت گذاشته است:« اون وسطا يواشكى ميخورده ، شما مطمئن باش ، شك نكن». مخاطب دیگری با اشاره به دروغ گویی‌های رسانه های فتنه و ضد انقلاب اینچنین می‌نویسد:« اعتصاب غذاى خشك يعنى بدون آب و غذا و در چنين شرايطى شخص بنابر شرايط بدنى‌اش بر اصل وزن و سلامتى بين چهار تا شش رو بيشتر نمى‌تواند زنده بماند. مسئله در اينجا دروغگويى است و اين كه آقاى خزعلى با سن و وزنى كه دارد بنابر علم پزشكى نمى‌تواند پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذاى تر زنده بماند. حمايت از حقوق زندانى سياسى باعث آن نمي‌شود كه هر دروغى را قبول كرد. مطمئن باشيد كه آقاى خزعلى صحيح و سالم از زندان بيرون مى‌آيند و فتواى شركت درانتخابات را مي‌دهند. از من به شما نصيحت نگران آقاى دكتر نباشيد.»

مهدی خزعلی و احمد منتظری

مهدی خزعلی در کنار احمد منتظری در سرای اهل قلم

این افشاگری بالاترین درحالی صورت گرفت که چند روز پیش از این رسانه‌های ضد انقلاب تلاش کردند تا با خبر سازی برای اعتصاب غذای دروایش گنابادی در زندان موج جدید جنگ روانی علیه نظام باز تولید کنند، اما پس از پخش فیلم عذا خوردن آنان در زندان و رسوایی و مفتضح شدن بیش از پیش ضد انقلاب و رسانه‌هایش سعی نمودند تا با پاشیدن خاک به سمت خورشید از تابیدن نور آن جلوگیری کنند.

در همین راستا یکی از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای بهار، شرق، قانون که حامی جریان فتنه نیز می‌باشند طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود به انتقاد از سایت صهیونیستی بالاترین پرداخته است. وی تلاش کرده تا بالاترین را طی سال‌های 86 تا 88 از وب‌سایت‌های جریان ساز معرفی کند. در ادامه نیز از سیر قهقرایی جریان فتنه و رسانه‌هایش نیز احساس نگرانی شدید کرده است.

لازم به ذکر است که پیش از این بالاترین اقلام حذف شده از منوی اعتصاب غذای خشک خزعلی را بادوم و پسته و آجیل عنوان کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 فروردين 92برچسب:منافقین , ضدانقلاب,مهدی خزعلی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com