وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شادمانی و ذوق کردن بی بی سی سخنان فائزه هاشمی به حدی است که گویا گزدانندگان آن سابقه اهانت و توهین و حتی فحاشی دختر آیت الله هاشمی به مقامات رسمی را فراموش کرده اند.

 بی بی سی اعتقاد دارد فائزه هاشمی پس از حضور و اقامت 6 ماهه در اوین رادیکال تر شده است و می نویسد:« فائزه هاشمی، تنها کسی در میان فعالان سیاسی درون قدرت نیست که به ویژه در دوران زندان خود، دیدگاه های انتقادی رادیکال تری نسبت به حاکمیت و عملکرد رهبران جمهوری اسلامی پیدا کرده است.»

 اظهارت توهین آمیز فائزه هاشمی نسبت به رهبر معظم انقلاب در میان شرکت کنندگان در تجمع غیر قانونی ۲۵ خرداد و نیز طعنه ها و کنایه های بی شرمانه اش به ساحت ولی معظم فقیه در مصاحبه با سایت ضد انقلابی روز آنلاین، نشان می دهد دختر کوچکتر آقای هاشمی پیش از حضور در اوین هم روحیه هنجار شکنی داشت.

البته این سایت در مطلب خود در شیطنتی قصد داشته تا به مخاطب القا کند که حتی آقای هاشمی از این لفاظی های دختزش ناراحت نبوده و زندانبان از سخنان فائزه هاشمی و هم نشینی وی با بهایی ها ناراحت است و می نویسد:«فائزه هاشمی خود در این باره گفته است که پدرش در ملاقات با او، گلایه زندانبانان را مطرح کرده است: "بیشتر احوال‌پرسی‌ بود و وضعیت زندان را برایش توضیح دادم. بابا نیز گله‌های آن طرف را منتقل کرد که چرا به مجاهدین، منافقین نمی‌گویم یا چرا روابط خوبی مثلا با مجاهدین و بهایی‌ها دارم.»

 بی بی سی برای زیاد کردن پیاز داغ اهمیت سخنان فائزه هاشمی سابقه مبارزاتی پدرش زا به رخ می کشد و می نویسد:«تا آنجا که به عنوان نمونه دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، به عنوان یکی از اصلی ترین چهره های جمهوری اسلامی، ضمن آگاهی کامل از تاریخچه درگیری های مجاهدین خلق با پدرش و حکومتی که او از عمده ترین پایه گذاران و نگهبانانش بوده، تابوها و حساسیت ها موجود را نادیده می گیرد و از واژگان رسمی تجویز شده برای نامگذاری آنها استفاده نمی کند.»

"در سه دهه گذشته، بسیاری از کسانی که جزو بنیانگذاران اولیه جمهوری اسلامی به حساب می آیند، پس از آنکه مغضوب هسته اصلی قدرت شدند و همچون مخالفان و یا منتقدان نظام سر از زندان و حبس و حصر درآوردند، نه تنها بر مواضع خود بیشتر پای فشردند، بلکه در مواردی از جامه منتقد به درآمدند و در کسوت یک مخالف چه در داخل کشور و چه پس از خروج از ایران به فعالیت های خود ادامه دادند." این پاراگراف گزارش ذوق زدگی بی بی سی از مصاحبه خانم هاشمی و سنگ تمام این رسانه برای وی است چرا که فائزه هاشمی را تا حد بنیانگذاران جمهوری اسلامی بالا می برد! حال کدام بنیانگذاران؟! به نظز بی بی سی بنی صدر و منافقین و امثال محسن سازگارا و مرحوم منتظزی را بنیانگذار جمهوری اسلامی می داند.

البته تاکید فائزه هاشمی برای ادامه هوا خواهی از زندانیان معارض انقلاب اسلامی دلیلی شده تا بی بی سی بگوید که وی آمادگی بازگشت به اوین را دارد.

این گزازش بی بی سی گرچه به نظر می آید وقایع سال 88 در آن به فزاموشی سپرده شده است تنها به دنبال آن است که دختر ساختار شکن و هنجار شکن آقای هاشمی را حلقه واسطه جدید جریان های معارض با انقلاب و جریان های نزدیک به نظام _به واسطه آقای هاشمی_ نشان دهد و به واسطه این گزارش برای نقش جدید فائزه هاشمی در جریان های سیاسی جشن تولد گرفته است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:فائزه هاشمی,فتنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com