وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی چهارشنبه شب در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حماسه در لغت به معنای شدت و صلابت است گفت: هر کار قهرمانانه‌ای که همراه با غیرت و شجاعت باشد حماسه است و ما در عرصه‌های علمی، سیاسی و اقتصادی شاهد خلق حماسه هستیم.

خبرگزاری فارس: روایت آیت‌الله نوری‌همدانی از جلسه‌ای ضدایرانی در قطر

وی با اشاره به اینکه خطبه حضرت زهرا(س) در حوزه‌های علمیه باید جزو برنامه‌های درسی حوزه قرار گیرد بیان کرد: تاریخ اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی ایران نیز حماسه‌ای ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید گفت: طلاب علوم دینی باید به مطالعه صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت نامه امام خمینی(ره) اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورها زیر سلطه آمریکا و روسیه بودند و هیچ حرکتی بدون اجازه این کشورها ممکن نبود گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی یک حکومت دینی در کشور شکل گرفت و به سلطه غرب و شرق در ایران پایان داد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه بعد از ارتحال امام راحل خیلی‌ها تصور می‌کردند که نظام با مشکلات بسیار جدی مواجه خواهد شد افزود: آیت‌الله خامنه‌ای به خوبی کشور را مدیریت و هدایت کردند و مردم نیز همراهی لازم را داشتند و پس از فتنه نیز به استان‌های مختلف برای تبلیغ چهره به چهره سفر کردم و شاهد این بودیم که شعار «خامنه‌ای کوثر است،‌ دشمن او ابتر است‌» فراگیر شد.

وی با اشاره اینکه این سال جاری از سوی رهبر انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است گفت: امروز در شرایط بسیار خاصی هستیم و نظام دشمنان فراوانی دارد.

استاد حوزه علمیه قم به تشکیل جلسه‌ای در کشور قطر با حضور سران 16 کشور عربی و غیرعربی اشاره و بیان کرد: در این جلسه پیشنهاد شده است که این کشورها سفرای ایران را اخراج کرده و سفرای خود در ایران را فرا بخوانند و گفته‌اند قبل از صهیونیست‌ها باید با نظام ایران مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه پول نفت و گاز قطر در راه ضربه‌زدن به مسلمانان و کشورهای اسلامی هزینه می‌شود اظهار کرد: باید پاسخ چنین دشمنانی را با خلق یک حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری داد.

آیت‌الله نوری همدانی نقش طلاب برای آگاه‌سازی و آماده‌سازی مردم برای حضور پرشور در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید ضمن حل مشکلات داخلی، در عرصه بین المللی نیز به ایفای نقش صحیح بپردازد.

وی ولایت‌مداری و مدیریت را از ویژگی‌های مهم منتخب مردم برای تصدی سمت ریاست جمهوری دانست و ادامه داد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را خلق می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:آیت الله العظمی نوری همدانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com