وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش 598 به نقل از تسنيم، محمدعلی میرزاخان پدر شهید حسن میرزاخان شهید فتنه ۸۸ در گفت‌وگو با تسنیم، درحالی که از به شهادت رسیدن فرزندش پس از تحمل ۴ سال رنج و سختی به دلیل مجروحیت ناشی از حوادث سال ۸۸ سخن می‌گفت در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های برون مرزی در خصوص منتسب کردن فرزندش به جریان موسوم به سبز و مخالف جمهوری اسلامی گفت: فرزند من یک فرد عادی بود که با هیچ‌یک از جریانات سیاسی ارتباطی نداشت و ۴سال پیش در حالی که قصد عزیمت به محل کار خود داشت در جریان اغتشاشات شهری از ناحیه نخاع دچار آسیب‌دیدگی شد.
محمدعلی میرزاخان با بیان صریح این جمله که "اجازه سوء استفاده از خون فرزند شهیدم را به هیچ‌یک از رسانه‌های حامی جریان فتنه و ضد انقلاب نمی‌دهم" از بیان برخی شعارهای سیاسی در حمایت از جریان موسوم به سبز در جریان مراسم بزرگداشت این شهید اظهار گلایه شدید کرد.
ظهر امروز چند فرد ناشناس در مراسم ترحیم شهید حسن میرزاخان اقدام به سردادن شعار سیاسی در حمایت از جریانی موسوم به سبز کردند. این افراد در مواردی با زدن دست و سوت حال و هوای مجلس بزرگداشت این شهید را متشنج کرده بودند که همین امر موجب تألم خاطر خانواده این شهید شده بود.
محمدعلی میرزاخان که خود از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس بوده و سالیان سال در برابر جنگ تحمیلی عراق به ایران از خاک کشور خود دفاع کرده است همچنین گفت: رسانه‌های ضد انقلاب را در جایگاهی نمی‌دانم که بخواهم با آن‌ها گفتگو کنم و این را می‌گویم که سوء استفاده این رسانه‌ها از شهادت پسر من کار درستی نیست. طی ۴ سال جانبازی فرزندم برخی مسئولان نظام بارها به ملاقاتش آمدند. او همچنین از مسئولان بنیاد شهید به دلیل به خاک سپردن فرزندش در قطعه شهدای تهران تشکر و قدردانی کرد.
خسروآبادی از مسئولان بنیاد شهید در گفت‌وگو با تسنیم خبر عیادت‌های برخی مسئولان لشگری و کشوری از این جانباز حوادث سال ۸۸ در ایام بیماری او را تأیید کرد.

شهید حسن میرزاخان از جوانان ایرانی بود که به دور از هرگونه هیجان سیاسی در حالی که در سال ۸۸ قصد عزیمت به محل کار خود را داشته به دلیل واقع شدن در مسیری که به دلیل ناآرامی‌های شهری متشنج بوده مورد حمله آشوبگران قرار گرفته و از ناحیه نخاع دچار آسیب می‌شود. او قریب ۴ سال بر روی ویلچیر زندگی خود را گذراند. میرزاخان چند روز پیش به دلیل وخامت حال به شهادت رسید.

پیکر شهید حسن میرزاخان که اصالتاً اهل مشهد بود، در روزهای گذشته با مشایعت مردم تهران در قطعه ۵۰ شهدای تهران به خاک سپرده شده است.



نظرات شما عزیزان:

بی طرف
ساعت10:51---25 فروردين 1392
چرا واقعا اگه اقای خاتمی وموسوی وکروبی سران فتنه بودند محاکمه نمیشوند؟دولت از تهمت زدن به افراددنبال پیشبرد اهداف خود هست.... اختلاس ها ودزدیهای دولت که بیشتر از اشوبها به مملکت ضررزد..... اختلال بازار ارز که دولت برای جبران کسری بودجه انجام داد بسشتر به مردم ضرر زد..از کلمه فتنه برای سرگرم کردن مردم استفاده کردن تا گرانی وتورم وبیکاری دولت ..........اقای موسوی 4سال پیش این وضعیت رو پیش بینی کرده بود.........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:شهدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com