وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

به گزارش شیعه آنلاین، «ياشار خامنه» جوان ايرانی 25 ساله ساکن هلند است. او روز گذشته در گفت وگو با رسانه ضد انقلابی "رادیو فردا" به فعالیت در زمینه توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام طی یک سال گذشته اعتراف کرد.

او همچنین مدعی شد که به دلیل همکاری وی با کمپين موسوم به "کمپين يادآوری امام نقی به شيعيان" پدرش در ایران بازداشت شده است.
وی در بخشی از نامه خود نوشت: من «ياشار خامنه» هستم که در فضای مجازی با نام مستعار «ياشار نقی پژوه» شناخته می شوم و در خارج از کشور دانشجو هستم. از روزی که «کمپين يادآوری امام نقی به شيعيان» شروع به کار کرد به همراه بسياری از جوانان ايرانی به طنزنويسی برای به چالش کشيدن مسائل خرافی مشغول هستم. 

دشمنان ما فقط حرامزادگان هستند .حدیث از ائمه علیهم السلام



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت15:22---12 تير 1391
سلام خدمت دوست گل خودم وبلاگ خوبی داری
اگه زحمتی نیست به ما هم سری بزن و حتما نظرتو واسم بنویس
اینم آدرس http://ranjer.loxblog.com/
نظر یادت نره خیلی واسم مهمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com