وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در بیانیه آغازین ستاد «آفتاب صبح امید» چنين آمده است:

«دیرزمانی است که الفبای «سیاست» در این سرزمین کهن که نیکو منشی مردمانش، زینت صفحات تاریخ است، به زشتی هایی آلوده و کرامت و سعادت فردای فرزندانش، در سایه خردستیزی سیاست بازانی که صداقت را وارونه معنا می کنند و ارمغان زرد و پژمرده خزانشان را ریاکارانه «بهار» می نامند، گم شده است. اصلاح و پیشرفت که روزگاری نه چندان دور، واژه هایی پرمعنا، برآمده از اعتقاد، آرمان و رأی مردم بودند، امروز در غبار برآمده از طبل توخالی دولتمردان، بی معنا جلوه می کند و قرار و آسایش امروز و کرامت و امنیت فردای مردمان کشورمان، طعمه بی تدبیری می شود...

یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، فرصتی دیگر فراروی ملت است تا چشمه های زلال امید قلبهایشان را به هم گره بزنند و برای نجات ایران با استعانت از خداوند متعال و به پشتوانه درک مشترک از شرایط موجود کشور، حماسه ای نو بسازند. حماسه ای معطوف به بنای دولتی پاسخگو که نماد کارآمدی، صداقت و متکی به رأی مردم باشد. راهی که در آن تجلی آرمان های انقلاب اسلامی در قالب اجرای بدون تنازل قانون اساسی فصل الخطاب همه مسؤولان شود. راهی که در آن آفتاب صبح امید ملت از مشرق سیاست طلوعی دیگرباره داشته باشد.»

در ادامه اين بيانيه آمده است:

«و اینک ما فرزندان نسل های مختلف این سرزمین، از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و از جنگ تا سازندگی و از اصلاحات تاکنون، یکدل و یک صدا با تشکیل ستاد آفتاب صبح امید حمایت خودمان را از حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در انتخابات پیش رو اعلام می کنیم.»

در همين حال، زهرا اشراقی، همسر سید محمدرضا خاتمی در گفتگو با يكي از رسانه هاي وابسته به فتنه گران در پاسخ به اين سؤال كه ایده حمایت از سید محمد خاتمی چطور شکل گرفت؟، گفت:

چندین ماه است که تمامی فعالان سیاسی در رابطه با این موضوع در حال گفت و گو و تبادل نظر هستند. به هرحال انتخابات یک مساله مهم است که نمی توان بسادگی از آن گذشت و با توجه به اتفاقاتی که در چند سال اخیر در کشور رخ داده، باید نسبت به آن با حساسیت و دقت بیشتری برخورد کرد. از آنجایی که هویت ما نیز اصلاح طلبی است و یکی از راه های نجات کشور را اصلاحات می دانیم، با درنظرگرفتن تمام مولفه ها و اینکه آقای خاتمی از جمله شخصیت های موثر کشور هستند و توان حل مشکلات اقتصادی و بین المللی را دارند، تصمیم گرفتیم با اعلام حمایت از ایشان به صورت جدی در انتخابات فعال شویم.

وي همچنين از «برنامه ريزي» همه جانبه اصلاح طلبان خبر داده و در پاسخ به اين سؤال كه اگر خاتمي نيايد، چه خواهيد كرد، گفت:

مطمئنا بی‌برنامه نیستیم. به هرحال این انتخابات با دوره های قبلی متفاوت است و چون گذشته، ما قائم به شخص نیستیم. بلکه مطالبات و برنامه هایی داریم که در واقع به خاطر آنها وارد فضای انتخاباتی شده ایم و هدفمان نیز مطرح کردن آن مطالبات و برنامه هاست که البته با آقای خاتمی محقق و مطرح می شوند.

جالب اينكه اشراقي، فتنه گراني كه هشت ماه كشور را به آشوب كشيدند را نيز مشمول سخنان رهبري مبني بر حضور همه گروه ها در انتخابات دانسته و در پاسخ به اين سؤال كه «ممکن است مخالفت هایی از سوی برخی ارگان ها با ستاد صورت بگیرد، چه فکری کرده‌اید؟»، گفت:

برای چه مخالفت کنند؟ سایر کاندیداها خیلی زودتر از ما ستادهایشان را تشکیل داده اند. ما هم بر اساس قوانین کشور اعلام حضور کرده ایم و فکر می کنم با توجه به صحبت های رهبری، هر گونه مخالفت با فعالیت ما، به معنی نادیده گرفتن صحبت های ایشان است که این امر از سوی نهادهای درون حاکمیت به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

بر همين اساس، تقی رحمانی،‌ ملی- مذهبی مقيم پاريس نيز درباره درخواست‌ها از محمد خاتمی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری به رادیو فردا، وابسته به سازمان جاسوسي سيا گفت: به نظر من آنهايی که از آقای خاتمی دعوت کرده‌اند نيت‌شان ايجاد حداقل فضاست. فراهم‌کردن حداقل فضا قبل از انتخابات، بسترسازی برای فعال کردن نيرو‌هایشان، دادن اميد به جامعه و مطرح‌کردن مورد اعتماد‌ترين چهره تا زمان اعلام نظر آقای خامنه‌ای هدف آنهاست تا ببينند که آيا اساسا فضای ورود ايشان وجود دارد يا چنين فضايی مهيا نيست؟

به گزارش بولتن نيوز، بر اساس برآوردهاي صورت گرفته از فعاليت فتنه گران و به خصوص راه اندازي اين ستاد مي توان نتيجه گرفت كه آنان برنامه ريزي هاي كلان و جامعي براي تأثيرگذاري در انتخابات دارند. دعوت از خاتمي يعني كسي كه جزو اركان اصلي فتنه 88 بود را مي توان در همين قالب مورد ارزيابي قرار داد. در حقيقت نامزدي خاتمي را مي توان در چند سناريو مورد بررسي قرار داد:

1- يا اينكه ادعاي نامزدي خاتمي تنها يك بلوف سياسي و صرفا يك بازي رسانه اي است براي آنكه در روزهاي آتي با عدم ثبت نام خاتمي در انتخابات، بگويند كه نظام اجازه حضور ما در انتخابات را نداده است.

2- يا اينكه وي در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرده و به دليل داشتن فعاليت ها و پرونده هاي قطور ضد نظام، به طور حتم توسط منابع نظارتي رد صلاحيت خواهد شد، كه در آن صورت باز هم فتنه گران مي توانند از اين موضوع در راستاي اهداف از پيش طراحي شده خود مبني بر عدم حضور همه سلائق در انتخابات استفاده كنند.

3- و يا اينكه در يك سناريوي كم محتمل، وي نامزد شده و مورد تأييد هم قرار مي گيرد، كه در آن صورت فتنه گران با تبليغات وسيع و با هدف برد در انتخابات، با تمام قوت وارد معركه خواهند شد.

از سويي ديگر، نكته جالب و مهم آن است كساني كه تا پيش از اين ادعاي «تقلب» در انتخابات 88 را داشتند، چگونه شده كه حال باز هم تصميم بر ورود در انتخابات را گرفته اند؟ اگر به زعم اين حضرات، انتخابات ايران، فرمايشي است و رأي واقعي مردم ناديده گرفته مي شود، پس چرا مي خواهند در انتخابات شركت كنند؟ اگر به گفته آنان، انتخابات مهندسي شده است، پس چه لزومي به ورود آنان در انتخابات است؟

حقيقت آن است كه فتنه گران و اصلاح طلبان افراطي بهتر از هر كسي مي دانند كه نه تقلب در انتخابات ايران به دليل نظارت و ماهيت مردمي بر آن ممكن است و نه حتي انتخابات، فرمايشي و مهندسي شده است. آنان بهتر از هر كسي صدق اين جمله رهبر انقلاب را مي دانند كه انتخابات در ايران، يكي از آزادترين انتخابات در جهان است. در واقع فتنه گران، بهتر از هر كسي به ادعاي دروغ خود واقف هستند و بر همين اساس هم هست كه باز هم تصميم بر شركت در انتخابات گرفته اند. چنانچه پيش از اين هم مصطفي تاج زاده چنين اعترافي را كرده و گفته بود:

«برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم می دونم که در انتخابات تقلب نشده. ممکنه که یکی دومیلیون عقب جلو شده باشه ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم. حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلا. ما انتخابات رو باختیم.»

نكته ديگر اما پر رويي و بي پروايي منحصر به فرد اين جريان است. كساني كه بزرگ ترين جنايت ها را در طول سال هاي گذشته رقم زده و بزرگ ترين خيانت ها را به نظام و مردم ايران روا داشته اند، حال به دنبال ورود در انتخابات هستند و حتي خود را مشمول سخنان رهبري هم مي دانند! اگرچه به بركت وجود نهادهاي نظارتي كارآمد و شوراي محترم نگهبان هيچ گاه چنين اجازه اي به آنان داده نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:اصلاح طلبان,خاتمی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com