وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

انس به این بازی ها در کودکان و نوجوانان باعث می شود که القائات آن در ضمیر ناخودگاه کودک ثبت و رفته رفته او نسبت به مسائل دینی موضعی سر سختانه داشته باشد و دین گریز شود. این بازی های به ظاهر جذاب مصداق بارز جنگ نرم هستند و گویای این مطلب است که دشمن چون نمی تواند با تفکرات ریشه ای و عمیق نسل جوان و انقلاب ما مبارزه کند از دوران طفولیت برای این مساله برنامه ریزی بلند مدتی دارد.

غول بازی های کامپیوتری کار را از تخریب مساجد فراتر برده اند و حتی از نام معصومین (حضرت فاطمه(س)، حضرت علی(ع))  در لوگوی برنامه های خود استفاده می کنند.


استفاده از نام حضرت علی(ع)



استفاده از اعتقادات دینی مسلمانان ابزاری است که دشمنان اسلام به کار می برند تا با پروژه ی اسلام ستیزی خود را کامل کنند. دشمن  برای تخریب دین پا را فراتر گذاشته و از کلمه مقدس و جلاله الله در زیر پای شخصیت های این بازی ها استفاده می کند.




استفاده از معماری اسلامی در طراحی و فضاسازی این بازی های خشن یکی دیگر از بهره برداری های سیاسی است.

این در حالی است که در شرع اسلام برای کلمه الله حرمت قائل شده اند. به طوری که حتی دست زدن به خط و نوشته آن باید وضو داشت و بسیار قابل تامل است که پازل این بازی وقتی تکمیل می شود که موجودات عجیب این بازی شروع به گفتن الله اکبر می کنند.
 


قهرمانان بازی پس از پیروزی "الله اکبر" می گویند


اسم جلاله "الله" زیر پای قهرمانان بازی

در اینجا سؤالات مهمی به ذهن خطور می کند، اینکه چرا کشور ما در زمینه بازی های رایانه ای حرکت فعالی ندارد؟
با توجه به تأکیدات صورت گرفته مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی چرا هنوز گام موثری برای رفع این نقیصه برداشته نشده است و جواب مسولان مربوطه  در این باره چیست؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:اهانت به مقدسات,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com