وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


اختلافاتی که در انتخابات گذشته ریاست جمهوری نیز مشاهده می شد اما با رفتاری که خاتمی از خود نشان داد و به نفع موسوی از میدان کنار گذاشته شد! باحمایت های سوری وی از موسوی، اینگونه وانمود می شد که اصلاحات با وحدت به عرصه انتخابات وارد شده است. 

به گزارش عصر امروز در همان زمان موسوی خوئینی ها در حمایت از شخص موسوی به خاتمی پیشنهاد می داد تا از انتخابات کناره گیری نماید. و اینک بعد از گذشت ۴ سال بدنه این جریان، تلاشهایی برای به میدان کشاندن خاتمی و هاشمی رفسنجانی انجام می دهد تا شاید بتوانند از حاشیه به عرصه سیاست کشور وارد شوند که با نظرات خوئنی ها متفاوت است . 

اینکه هاشمی رفسنجانی خود مرد کارزار سیاست است و قبل از انقلاب و در اوج جریانات انقلاب ، گام در مسیر سیاست نهاده و تجربه بسیاری دارد که به مدد آن در روند مسئولیت ها و حوادث سالهای پس از انقلاب بهره های کافی را برده است شکی نیست ،اما اینکه شخصی مانند موسوی خوئینی ها که سابقه مبارزاتی و حیات سیاسی اش قطعا با هاشمی رفسنجانی همطراز نمی باشد و برای شخص هاشمی رفسنجانی تعیین حدود و اختیارات کند قابل تامل است!؟ 

بنا بر این گزارش موسوی خوئینی ها مدتهاست به عنوان چهره تعیین کننده اصلاحات از وی نامبرده می شود و در محافل جریانی که باعث ایجاد اغتشاش در سال ۸۸ به بهانه " تقلب " شد، چهره ای موثر محسوب می شود. وی در آخرین صحبت هایش دریکی از محافل اصلاح طلب با اشاره به قانون اساسی خطاب به سید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی گفته است که حضور مجدد این دو در انتخابات با روح قانون اساسی منافات دارد. 

قانون اساسی که این جریان سیاسی با بی توجهی به آن حوادث تلخ سال ۸۸ را رغم زده اند، اینک چنان اهمیت پیدا می کند که موسوی خوئینی ها به آن چنگ می زند تا با اشاره به آن نظر سیاسی خود را به کرسی بنشاند و نقش خاکستری اش در جریان اصلاحات را ادامه دهد. 

موسوی خوئینی ها ! که سعی می کند این روزها در نقش نظریه پرداز به ایفای نقش بپردازد و حضور پررنگ تری داشته باشد می داند که اصلاحات وام دارشخصیت هاشمی رفسنجانی است،نیروهای اصلاح طلب که روزی هاشمی رفسنجانی را مورد حملات تند و انتقادات بی رویه قرار می دادند در زمانی که این جریان از عرصه سیاسی خط خورد و می رفت که عمر سیاسی اش به پایان برسد دست احتیاج به سمت هاشمی رفسنجانی دراز کردند تا به حیات سیاسی شان ادامه دهند ، اما به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود و عدم وحدت جریانات اصولگرا، مجددا جریان اصلاح طلب به فکر گذشتن از هاشمی رفسنجانی و شخص خاتمی افتاده است . 

به گزارش خبرنگار ما موسوی خوئینی ها تلاش برای به کرسی نشاندن حرف ها و تصمیماتش را در سر می پروراند. بدون توجه به این موضوع که قطعا خاتمی و هاشمی ساکت ننشسته و قطعا نسبت به آینده سیاسی شان تصمیم می گیرند . 

و رفتارهای افرادی مانند موسوی خوئینی ها در تصمیم این دو در آنچه می خواهند انجام دهند تاثیر خواهد گذاشت و باید به انتظار نشست تا چه زمانی خاتمی و هاشمی که خود در بالاترین سطح سیاست این کشور حضور داشته اند ، تحمل خواهند نمود که فردی مانند موسوی خوئینی ها برایشان تعیین تکلیف نماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:خاتمی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com