وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پس از اظهارات برخی از مهره های نزدیک به اصلاح طلبان از عباس عبدی گرفته تا عروسک خیمه شب بازی غربی ها اکبر گنجی  معروف به (اکبر گاف) مبنی بر ضرورت حضور کاندیدای مردود در انتخابات ریاست جمهوری، همکار روزنامه های زنجیره ای یک دهه پیش که تحت عنوان روزنامه نگار و فعال مدنی در صحنه مطبوعاتی کشور آفتابی می شد فعال سازی کمپین حمایتی را کلید زد.

ابراهیم نبوی که در حرکت های تبلیغاتی اش از همکاری برخی افراد در رسانه های معلوم الحال غربی نیز سود می برد در میان اپوزیسیون با عناوینی چون چاخانترین و خالی‌بندترین افراد اپوزیسیون از آنان یاد می شود.

این نویسنده به اصطلاح طنز که بی اخلاقی در آثارش موج می زند در ایام فتنه 88 برای ایجاد آشوب در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه بهاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی پروژه ای را طراحی کرده بودند که به علت شکستش در بین اپوزیسیون به پروژه خر تراوا ! مشهور شد.

 

ابراهیم نبوی که در دوره اصلاحات هم در واقع به عنوان سرباز پایگاههای مطبوعاتی بیگانگان عمل می کرد پس از ناکامی در ماموریت به کشور بیگانه پناهنده شده با فراخوانی در شبکه جاسوسی فیس بوک که اذعان دارد به سفارش تاج زاده آقای کودتاچی اصلاح طلبان انجامش می دهد در حال تبلیغات گسترده برای حضور رییس بنیاد باران بعنوان کاندیدا در ریاست جمهوری پیش رو است.

وی در تصویری از این میهمانی ها در کنار احمد رفعت کارشناس و خبرنگار قدیمی صدای آمریکا و مجری فعلی بخش تفسیر خبر شبکه رها تی وی  در حال رقص و پایکوبی دیده می شود.

احمد رفعت پس از ترک صدای امریکا به رها تی وی رفت تا در کنار رمضانپور معاون پیشین وزیر ارشاد در دولت اصلاحات تا  با سرمایه گذاری  امیر حسین جهانشاهی عامل سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس  به اقدامات خائنانه خود ادامه دهد.

گفتنی است فراخوانهای این افراد معلوم الحال با واکنش های متفاوت مثبت و منفی بسیاری از سوی کاربران حاضر در فیس بوک روبرو شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com