وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


این پایگاه خبری همچنین ابراز داشته که جمشید چالنگی در ادامه با تاکید چند باره بر فساد اخلاقی‌ مهدی فلاحتی می نویسد: چرا شخصی که مورد هتک حرمت قرار گرفته (الهام ستاکی) اخراج می شود اما شخص خاطی و متجاوز (مهدی فلاحتی) به جای اخراج، ترفیع درجه گرفته و در جایگاه مهم و حساس تری قرار می گیرد؟ و مسئولیت جذب و گزینش مجریان جدید که غالبا خانم هستند به وی سپرده می شود؟ امثال خانم ستاکی در صدای امریکا زیادند. افرادی که از ترس اخراج مجبورند دم فرو ببندند و سکوت اختیار کنند.

گفتنی است که پیشتر مستنداتی در رابطه با فساد اخلاقی مهدی فلاحتی از کارمندان صدای امریکا و شکایت الهام ستاکی از وی در رسانه ها منتشر شده بود.
 
تصویری از سند شکایت الهام ستاکی از مهدی فلاحتی؛ این شکایت در تاریخ ۱۹ مارچ ۲۰۱۰ به دادگاه بخش کلمبیا در آمریکا ارایه شده است و در آن الهام ستاکی به اتهام ایجاد ضرب و هتاکی از مهدی فلاحتی شکایت کرده است

فضائل عزیزان مسئول پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر در پایان مطلب خود با فاسد خواندن علیرضا نوری زاده می نویسد: جمشید چالنگی بعد از اخراج شدن از صدای امریکا در تلویزیون موسوم به "ایران فردا" که با مدیریت شخص فاسدی - علیرضا نوریزاده - اداره می شود، مشغول به کار شده است. منتقدین پیشنهاد می کنند با توجه به فساد اخلاقی‌ جمشید چالنگی و علیرضا نوریزاده، نام تلویزیون ایران فردا به "فساد تی‌وی" تغییر داده شود که مناسب ترین واژه در جهت توصیف شخصیت اداره کننده آن‌ می باشد.

گفتنی است که پیشتر نیز فیلمی از علیرضا نوریزاده بر روی یوتیوب منتشر شده بود که رسوایی اخلاقی وی را به همراه داشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:آمریکا,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com