وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز، این نمایشگاه عصر پنجشنبه، ششم ماه ژوئن با حضور مهمانان دعوت شده در آکادمی هنر برلین گشایش می یابد و از هفتم تا بیست و سوم این ماه دایر خواهد بود. گفته می شود، این آثار پس از برلین، در برخی دیگر از مراکز فرهنگی جهان به نمایش در خواهد آمد.

در آئین گشایش نمایشگاه، پروفسور کلاوس اشتک رئیس آکادمی هنر برلین در باره چگونگی شکل گیری این نمایشگاه و ویژگی آثار میرحسین موسوی صحبت خواهد کرد. در این مراسم شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل و اردشیر امیرارجمند سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید در گفت و گوئی با عنوان «هنر و حقوق بشر در ایران» رئیس آکادمی را همراهی خواهند کرد. گفته می شود برخی از آثار نقاشی میرحسین موسوی با تلاش این دونفر از ایران خارج شده و به برلین رسیده است و پس از نمایشگاه آکادمی هنر برلین، در مراکز فرهنگی شهرهای لندن، پاریس و نیویورک نیز به معرض نمایش در خواهد آمد".

نكته مهم در خبر منتشره از سوي جرس اين است كه مير حسين موسوي اولين كسي نيست كه مدعيان حقوق بشري مانند عبادي و ارجمند براي او فرش قرمز پهن مي كنند و پيش از اين هم شاهد جوايز مختلف از سوي سازمانهاي اين‌چنيني براي افراد ديگري چون خود شيرين عبادي، اصغر فرهادي، جعفر پناهي، نسرين ستوده و گلشيفته فراهاني ها و از اين قبيل بوده‌ايم. افرادي كه يا فيلم‌هايشان پخش مي شود و يا به عنوان بازيگر به خارج از ايران مي‌برندشان تا بدن برهنه خود را نشان دهند و يا اينكه عكسها و شعرهاي شان را به نمايش مي گذارند تا به جهانيان اعلام كنند كه اينها در حصرند و جمهوري اسلامي ايران به آنها ظلم كرده است. بعد از اين هم كه كلي آنها را چرخاندند و رقصاندند نتيجه مي گيرند كه حقوق بشر در ايران رعايت نمي شود و چند جايزه يك ميليون دلاري مي دهند و مانند شيرين عبادي و امير ارجمند مي نشانندشان پشت تريبونهاي حقوق بشري تا توان خود را براي افزايش هرچه بيشتر تحريم عليه ملت مظلوم ايران بالا ببرند.

در اين بين اما بيچاره نقاشيهاي ميرحسين موسوي كه قرار است سر از ديار فرنگ در بياورد تا ابزاري باشد براي تبليغاتي هر چه گسترده تر عليه حاكميت جمهوري اسلامي ايران. نقاشيهايي كه شايد برندگي آنها بيشتر باشد از سينه هاي عريان گلشيفته، كه روزگاري در ايران پوشيده بود و فرهنگ ايراني را يدك مي كشيد اما امروز چشمهاي هوس بازان را به بيراهه مي كشاند و گويا آزادي را براي ما به ارمغان خواهد آورد!.

به هر حال اميدواريم تابلوهاي ميرحسين موسوي دچار سردرگمي‌هاي رقاصه ايراني نشود و تنها به اروپا برده باشندشان تا هوايي تازه كنند. اما اين خيالي است باطل چون اين نامه اي است سرگشاده و مفتوح كه شيرين عبادي و امير ارجمندها با استفاده از آن در خيابانهاي شهرهاي اروپايي چرخ خواهند زد و از آن پيراهني خواهند ساخت چون پيراهن عثمان براي مظلوم نشان دادن آنان كه در انتخابات سال 88 در مقابل نظام ايستادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:امیر اجمند , شیرین عبادی , موسوی , نقاشی , سایت جرس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com