وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در همین حال، مهدی خزعلی، که به دلائل اقدامات ضد امنیت ملی، محکوم به حبس شده است نیز در نامه ای به هاشمی، وی را تنها شخصی دانسته که می تواند کشور را نجات دهد!

به گزارش بولتن نیوز، مهدی خزعلی همان شخصی است که به همراه محمد نوری زاد، دیگر عنصر فتنه گر، مدت مدیدی از نجابت و سعه صدر مردم و نظام سوء استفاده کرد و به فحاشی علیه اعتقادات مردم و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی مشغول شد. این دو، جلساتی را در تهران تحت پوشش طرح مسائل به ظاهر اخلاقی و مذهبی برگزار کرده و در این جلسات به جمع آوری پول برای گروه خود اقدام کرده بودند که در نهایت با واکنش دستگاههای امنیتی کشور مواجه شد.

پیش از این، مهدی خزعلی در وب سایت شخصی اش از راه اندازی حزب سیاسی برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز خبر داده بود. بر همین اساس، با توجه به طرد این جریان مردود شده در انتخابات 88 از طرف مردم، رویکرد جذب نیرو از پارتی ها، کافی شاپ ها و دانشگاهها با استفاده از روشهایی غیر اخلاقی در دستور کار این تشکل قرار گرفت. به طوری که پارتی های متعدد مختلط به رهبری وی و برای دستیابی به اهداف سیاسی انجام می شد.

روند این موضوعات تا آنجا بود که نیروهای انتظامی مجبور شدند تا وی را بازداشت کنند. همان ایام يک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد نحوه دستگیر و فعالیت خزعلی چنین گفته بود: پس از شناسايي و تحت نظر قراردادن محلي که کانون تجمع فتنه گران و اغتشاشگران بوده، شب گذشته نيروهاي ذيربط با در اختيار داشتن حکم قضايي، عناصر يادشده را غافلگير کرده و با ورود به محل، مهدي خزعلي را همراه با تعدادي از عناصر مخل آسايش و امنيت شهروندان بازداشت نمودند.

بنا به گفته اين منبع مطلع ، حدود بيست نفر از بازداشت شدگان داراي سوء پيشينه بوده و از برخي از آنها، سلاح هاي گرم و سرد (از نوع قداره) کشف شده که متهمين همراه با سلاح هاي مکشوفه‌، تحويل مرجع قضايي شده‌اند.

حال جالب است که چنین فردی که خود به عنوان یکی از عناصر برهم زدن نظم عمومی جامعه شناخته می شود، در نامه ای به هاشمی رفسنجانی، از وضعیت بحرانی کشور سخن گفته و او را تنها فردی می داند که می تواند کشور را از این وضع خارج کند!

متن نامه مهدی خزعلی به هاشمی رفسنجانی که در سایت ضد انقلاب جرس منتشر شده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دام عزه

با سلام؛ امروز بحران عمیق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار شده است و عبور از بحران، سیاستمدار کهنه کاری را طلب می کند که بتواند با مشی اعتدال و صبر و مدارا، همه گروه های مومن به انقلاب را گرد هم آورده و از تمام توان مدیریتی جامعه برخوردار شود.

این مهم فقط و فقط از عهده فرمانده کل قوا در دوران جنگ و سردار سازندگی پس از جنــگ بـــرمی آید، بر این باورم که حضور شما در صحنه انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر همه نیروهای انقلاب را گرد هم آورده و اعتماد جهانی را به ایران اسلامی مان باز می گرداند. امروز تنها گزینه نجات ملی، تشکیل یک دولت وحدت ملی به ریاست حضرتعالی می باشد.

بدینوسیله از حضرتعالی دعوت می نمایم تا در عرصه انتخابات یازدهم حضور یافته و بار دیگر همراه با رهبری و مسئولان اصلاح طلب و اصولگرا کشتی نظام را به ساحل امن و امان راهبری نمایید.

و ما علینا الا البلاغ

مهدی خزعلی

فارغ از برخی ادعاهای بی پایه و اساس خزعلی در این نامه، این موضوع نیز مهم است که از آقای هاشمی بپرسیم مگر چه کرده است که حالا دیگر به جای آنکه مورد حمایت نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی باشد، مشتی فتنه گر و آشوب طلب، حامی او شده و او را مرد بحران ها می نامند! آیا می توان گفت که تصور ضد انقلاب و فتنه گران از هاشمی اشتباه است و او همچنان بنا بر ادعای خود در مسیر انقلاب و امام قرار دارد؟! اگر چنین است پس فتنه گران و ضد انقلابان را با او چه کار؟!

یادآور می شود درخواست از هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری در حالی است که وی حدود هشتاد سال سن دارد به نظر می رسد کسوت ریاست جمهوری برای پیرمردی هشتاد ساله، اندکی دیر باشد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب: هاشمی , مهدی خزعلی , بولتن نیوز , انتخابات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com