وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  سرّنیوز، در ماه های اخیر و با غفلت ارگانها و مسئولین انتظامی و فرهنگی، ناهنجاری های گسترده اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال بروز و شکل گیری است.

اگرچه رفع برخی ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه ، به ظاهر دغدغه بخشی از مسئولین ذی ربط است و در سالهای اخیر برخی ارگانها از جمله نیروی انتظامی طرح هایی مانند طرح های ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش یا گشت ارشاد و مبارزه با بدپوششی و یا جمع آوری بشقاب های ماهواره را در برخی از شهرها و مناطق تهران بزرگ اجرا کرده اند ، گویا گسترش فساد در فضایی که طبق آمار منتشره حدود سی میلیون نفر از افراد جامعه به آن دسترسی مستقیم دارند از نظرها پنهان مانده است و متاسفانه در سایه این غفلت ، فجایعی هولناک با ابعاد بسیار گسترده و پیچیده در حال اتفاق است. فجایعی که در ذات شبکه های اجتماعی و وب2 نهفته هستند.

 

 

 

بر اساس این گزارش در ماه های اخیر تعداد زیادی صفحات غیراخلاقی توسط کاربران ایرانی فیس بوک ایجاد شده است که به انتشار تصاویر مستهجن و غیراخلاقی از زنان و دختران ایرانی مبادرت می ورزند و نشر این تصاویر بعضا بدون اطلاع و رضایت صاحبان آنها ، در محیط مجازی صورت می پذیرد.

 

 

این صفحات که با اقبال گسترده برخی کاربران ایرانی روبرو شده اند علاوه بر انتشار تصاویر و مطالب مستهجن ، به پاتوقی برای برقراری ارتباط های خطرناک و غیر اخلاقی بدل شده  و زمینه را برای برقراری ارتباط آسان غیراخلاقی میان کاربران فراهم آورده است. کاربران زیادی با قرار دادن شماره تلفن شخصی  و درج درخواستهای غیراخلاقی خود پیشنهاد های شرم آوری را از طریق این صفحات منتشر می کنند. عده ای نیز با انتشار مشخصات خود (!!!) اقدام به خودفروشی در مقابل دریافت وجه می کنند.

 

 

 

لازم به ذکر است که کلیه این صفحات  پابلیک (عمومی) بوده و دسترسی به آنها برای میلیونها ایرانی خصوصا نوجوانان بسیاری که در فیس بوک حضور دارند امکان پذیر است.

همه این فجایع در برابر دیدگان میلیونها کاربر ایرانی رخ می دهد درحالی که فیس بوک (که توسط زاکربرگ یهودی تاسیس و مدیریت می شود) ، با بسیاری از صفحات غیراخلاقی ایجاد شده ، به ظاهر برخورد کرده و صفحاتی را که معمولا دارای محتوای غیراخلاقی  و البته دارای تعداد پسند (لایک) کمی است را مسدود می کند.  اما دستگاه های مسئول در ایران، تاکنون هیچ اقدام موثری برای جلوگیری از این ناهنجاری های علنی و خجالت آور بعمل نیاورده اند.

 

(نویسنده به دلیل قرار دادن این تصاویر و نشان دادن گوشه ای از لاابالی گری های افسار گسیخته در فضای مجازی، از خوانندگان عذرخواهی می کند.)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:فحشا , هولناک , فیسبوک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com