وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یک سایت خبری لبنانی با انتشار تصویری دلخراش ادعا کرد که تروریست های سوریه، اقدام به بریدن سر 30 جوان شیعه در سوریه کرده اند.
سایت اینترنتی "الخبر برس" عصر امروز یکشنبه 7 اردیبهشت 1391 با انتشار عکس زیر نوشت: "شبکه القاعدة در ادامه جنایت های خود در قبال مردم سوريه عموما و اهالي حلب خصوصا، آغاز به اجرای فتاواى برخی از شیوخ سلفي درباره ذبح جوانان دو روستای شیعه نشین "نبل" و "الزهراء" در حومه حلب نموده است".

این سایت ادامه داد: "جوانانی که ذبح شده اند نظامی یا مسلح نبودند؛ بلکه فقط به دلیل انتساب به طائفة شیعه به قتل رسیده اند. این جنایت بعد از محاصره ای صورت گرفت که از ماه مبارک رمضان سال گذشته نسبت به اهالی این دو روستا صورت گرفته بود".

سایت الخبر پرس با عذرخواهی از خوانندگانش به دلیل انشار این تصویر مدعی شد: "بنا بر آنچه فعالان شبکه های اجتماعي اعلام کردند، جنایتکاران در این دو روستا، تروریست های تکفیری سعودي و چچنی بوده اند".

حرامزاده های کثیف این کار را با صهیونیستها بکنبد اگر دستتون توی یه کاسه نیست



نظرات شما عزیزان:

اهل تسنن
ساعت0:41---13 ارديبهشت 1392
ما اهل تسنن جنایات این حیونای انسان نما را محکوم می کنیم وای به حال اسلام در دنیا با این وضعی که این بی شرفا نشون میدن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:وهابیت خبیث,جنایت,سر بریدن انسانهای مظلوم ,شیوخ زن صفت قطر,امارات,عربستان سعودی,اعراب نوکر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com