وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


اوباما! پاهايت را از روي ميز بردار!
اوباما! پاهايت را از روي ميز بردار!
در پي انتشار مکرر تصاويری خاص از رييس جمهور امريكا، يك روزنامه انگليسي در یادداشت تندي خطاب به اوباما نوشت: "اقاي رييس جمهور، پاهايت را از روي ميز بردار!"

به گزارش شبكه خبري العالم، راز اين گلايۀ روزنامه انگلیسی، بیش از آن که به نوع رفتار و ژست نامتعارف اوباما مرتبط باشد، به "ميز" رييس جمهور در كاخ سفيد ارتباط دارد که هدیه ملکه ویکتوریاست.

اين روزنامه انگليسي در این باره می نویسد: مجموعه اي از تصاوير كه مجله وانيتي فير منتشر كرده نشان مي دهد كه اوباما حتی در رویارویی با حوادث مهم داخلی یا بین المللی، عاشق آن است که کاملا بر صندلي لم دهد و دستها را در پشت سر قرار داده و پاهايش را بر روي ميز چوبي مشهور "روزليوت" در كاخ سفيد  بگذارد.

روزنامه انگليسي "ديلي ميل" مي نویسد: در برخورد با همۀ مسائل، خواه فاجعه ای داخلی مانند تیراندازی در "نيوتاون"، يا مسايل اقتصادي و يا سياسي و يا حتي در حوادث مصر و ليبي، رييس جمهور امريكا به استراحت و تمدد اعصاب تمايل دارد، اما چرا پا روي پا مي گذارد و زانوي راست خود را بالا مي برد و گاهي اوقات آن را بر روي ميز، آن هم میز مشهور روزلیوت قرار مي دهد.

 

اين روزنامه می افزاید: بارزترين نشانه هاي "زبان بدن" در نزد اوباما، قرار دادن پاهايش بر روي ميز است که گاه شکل توهین آمیز به خود می گیرد.

روزنامه انگليسي در ادامه مي نويسد: اما اين ميز، يك ميز معمولي نيست بلكه ميز روزليوت مشهور است كه ويكتوريا ملكه انگليس آن را در سال 1880 به "روترفورد هايس" رييس جمهور وقت امريكا اهدا كرد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:یانکی,آمریکای جنایتکار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com