وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به همراه هیئت دولت در یکصد و پنجمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت طی سخنانی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: اقدامات ضد انسانی و ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه امواج ضد صهیونیستی را خروشان‌تر و عمر این رژیم جعلی را کوتاه‌تر می‌کند.

خبرگزاری فارس: حمله رژیم صهیونیستی به سوریه عمر این رژیم جعلی را کوتاه‌تر می‌کند

وحیدی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته پرده از ارتباط تروریست‌های مزدور و حامیانشان با رژیم اشغالگر قدس برداشت.

وی با بیان اینکه اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی می‌تواند امنیت کل منطقه را به مخاطره بیندازد، گفت: این حرکات مذبوحانه نشان اقتدار نیست بلکه استیصال و سردرگمی این رژیم را در قبال تحولات منطقه نشان می‌دهد.

وحیدی در ادامه سخنانش تصریح کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران دوستی و همکاری با کشور همسایه است. با توجه به همجواری شهرستان پلدشت با جمهوری آذربایجان ، این شهرستان می‌تواند نقش مؤثری در تعاملات فرامرزی داشته باشد.

وحیدی گفت: دست‌های آشکار و پنهانی در تلاش هستند روابط میان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه از جمله کشور آذربایجان را مخدوش کنند ولی ما به دلیل پیوندهای مستحکم و اشتراکات فراوان اجازه مداخله و مخدوش شدن روابط کشورمان با کشورهای همسایه را نخواهیم داد.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 92 به نامه سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه مسئولان در شهرهای کشور با بومی‌سازی این شعار راهبردی می‌توانند نقش فعالی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی ایفاء کنند.

وحیدی اظهار امیدواری کرد با حضور حماسی و شکوهمند ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی از بزرگترین حماسه‌های سیاسی تاریخ کشورمان رقم بخورد.

وزیر دفاع با تجلیل از مردم فهیم وسلحشور شهرستان پلدشت، خدمات و تلاش مسئولان را برای آبادانی و توسعه این منطقه ستود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:محورژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com