وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اردوگاه آوارگان سوريه در تركيه
اردوگاه آوارگان سوريه در تركيه
يك كودك آواره سوري در دفاع از خواهرش، پرچم تركيه را به آتش كشيد و ارتش آزاد اين اقدام را محكوم كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "جودت. م" از آوارگان سوري كه از ترس انتقامجويي تركيه از اعلام نام كامل خودداري كرد، خبر داد كه يكي نيروهاي پليس تركيه كه مسئول حفظ امنيت ارودگاه منطقه الريحانه در مرزهاي سوريه و تركيه است، تلاش كرد با نزديك شدن به يكي از دختران آواره سوري، دامن او را لكه دار كند و پس از ناكام شدن، از الفاظي ركيك خطاب به آن دختر استفاده كرد.
بر پايه اين گزارش، برادر كوچك اين دختر در واكنش به اين تجاوز نيروهاي تركيه، اقدام به آتش زدن پرچم تركيه در خيابان منتهي به ميدان الشجره در ميدانگاه سراميك كرد.
"جودت " تاكيد كرد كه نيروهاي ضد شورش تركيه به سرعت اردوگاه الريحانه را محاصره كردند و از نيروهاي ارتش ياري خواستند تا به اردوگاه حمله كنند، خانواده كودك سوري از تحويل او به نيروهاي تركيه خودداري كردند و اين مساله به بروز درگيري ميان نيروهاي تركيه و شماري از آوارگان سوري منجر شد و با اقدام نيروهاي تركيه در آتش زدن يك خودروي سوري، اين درگيري گسترش يافت.
سرانجام نيروهاي تركيه، كودك را پس از کتک زدن مفصل ربودند و آوارگان سوري پس از تحمل ضرب و شتم شديد و منهدم شدن خودروهايشان، نتوانستند جلوي بازداشت كودك سوري را بگيرند.
جودت تاكيد كرد: اين نخستين باري نيست كه از سوي ترك ها مورد تجاوز قرار مي گيريم و بيم آن دارم كه اين روند، نفرت ما را از ترك ها سبب شود.
در اين ميان و در اقدامي نااميد كننده، ارتش آزاد كه خود را اميد سوري هاي آواره معرفي مي كند، به جاي هرگونه اقدامي براي نجات آن كودك، آتش زدن پرچم تركيه را محكوم كرد و به منظور شانه خالي كردن از نجات كودك سوري، وي را به نظام بشار اسد نسبت داد و او را از عوامل نظام سوري دانست.
ارتش آزاد با انتشار بيانيه اي اقدام جوانان سوري در آتش زدن پرچم تركيه در مقابل ساختمان شهرداري در منطقه مرزي الريحانه را محكوم كرد و بر روي صفحه فيس بوك خود نوشت: فرماندهي و اعضاي ارتش آزاد اقدام غيراخلاقي عاملان نظام سوري در آتش زدن پرچم تركيه در مقابل شهرداري الريحانه را محكوم مي كند.
ارتش آزاد، عاملان اين اقدام را دو تن از عناصر نفوذي نظام بشار اسد دانست و اعلام كرد كه اين دو تن از افراد تحت پيگرد ارتش آزاد هستند!
ارتش آزاد اين گونه اقدامات را تلاشي از سوي نظام بشار اسد براي ايجاد تفرقه ميان ملت تركيه و ملت سوريه دانست و از اين اقدام ابراز ناخرسندي كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:ترکیه ,رژیم صهیونی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com