وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش 598 به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي اخبار روز وابسته به اپوزيسيون مقيم آلمان ضمن درج مطلب فوق نوشت: پيام آقاي خاتمي اين بوده که: «نمي‌گذارند بيايم. اگر من کانديدا بشوم آنهايي که نمي‌خواهند که من بيايم اختناق را بيشتر مي‌کنند و امکانات و آزادي‌هاي مختصري را هم که اصلاح‌طلبان دارند از دستشان مي‌گيرند. اين‌ها به کنار، به فرض هم که بيايم و رئيس جمهور بشوم نمي‌گذارند که کار کنم». سخنان آقاي خاتمي پرسش‌هاي بسياري را مطرح مي‌کند؛ آيا اخلاقي است که کسي را که نمي‌خواهد بيايد اين همه تحت فشار گذاشت که بيايد؟ آيا عاقلانه است که شخصي که دشمن را چنان نيرومند و خود و هوادارانش را چنان ضعيف مي‌پندارد به مصاف دشمن برود؟

نويسنده مي‌افزايد: حالا ما در انتخابات اصرار داريم کسي را که اهل «درگيري» نيست به شرکت در انتخاباتي بکشانيم که مي‌تواند به سرعت به درگيري خونيني شبيه عاشوراي سال 1388، يا حتي بدتر از آن تبديل شود. آيا اين همه اصرار به آقاي خاتمي براي ورود در اين معرکه کار درستي است؟

اخبار روز در پاسخ اين پرسش هدف از تحريک خاتمي به نامزدي را توضيح داده و مي‌نويسد: بعضي‌ها مي‌گويند که خاتمي نبايد بيايد چون اگر بيايد و رد صلاحيت بشود به دليل دلبستگي‌اش به نظام و ديگر ملاحظات ميدان را ترک خواهد کرد. به نظر من، حتي اگر اين اتفاق هم بيفتد، آمدن خاتمي بهتر از نيامدن او است. اگر خاتمي نيايد رژيم اسلامي راحت‌تر مي‌تواند ادعا کند که انتخاباتي آزاد برگزار کرده است. اما اگر خاتمي بيايد و رد صلاحيت بشود آنگاه ادعاهاي رژيم مبني بر آزادي انتخابات با ترديدهاي جدي روبرو مي‌شود و اين هزينه‌اي است که خاتمي مي‌تواند با شرکت در انتخابات بر رژيم تحميل کند(!) به هر حال، اگر آقاي خاتمي نخواهد کاري را که موسوي و کروبي کردند بکند نمي‌توان او را سرزنش کرد.

اين سايت گروهکي در پايان نوشت: کانديدا شدن محمد خاتمي مي‌تواند هزينه‌هايي براي او و حاميانش داشته باشد اما بدون دادن هزينه نمي‌توان با استبداد مذهبي مبارزه کرد. آقاي خاتمي بهتر است که ترديدهايش را به کناري بگذارد و از روي آتش بپرد(!)




نظرات شما عزیزان:

عشق ما خاتمی
ساعت13:55---21 ارديبهشت 1392
باید خاتمی بیاید تا ریس جمهورمحبوب ماشود

عشق ما خاتمی
ساعت13:55---21 ارديبهشت 1392
باید خاتمی بیاید تا ریس جمهورمحبوب ماشود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:خاتمی,فتنه88,کاندیدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com