وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شبکه بي‌بي‌سي فارسي شب گذشته برنامه نوبت شما را به موضوع "آمدن يا نيامدن" آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اختصاص داد. البته شبکه دولتي انگليس تا پيش از اين هم برنامه‌ها و گزارش‌هاي خبري ويژه‌اي از آمدن يا نيامدن رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به روي آنتن برده بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اوج "جنگ رواني" شبکه وابسته به "دربار سلطنتي انگليس" درخصوص حضور يا عدم حضور آيت‌الله هاشمي روز گذشته رقم خورد؛ در جايي که علاوه براختصاص "برنامه نوبت شما" به اين بحث و پخش گزارش و اخبار متعدد از اين موضوع زير نويس‌هايي هم از منبعي نامعلوم در بخش‌هاي مختلف بي‌بي سي فارسي به روي آنتن مي‌رفت.

"تلويزيون دولتي بي‌بي‌سي" در زيرنويس‌هاي خبري خود مدعي شد قرار است آيت‌الله هاشمي امشب (شب گذشته) به ديدار "رهبر معظم انقلاب" برود تا در خصوص "حضور يا عدم حضور" خود با ايشان به گفتگو بنشيند و اين شبکه به صورت زنده؟! از اين ديدار گزارش تهيه کند.

اين که منبع خبر بي‌بي‌سي چه کساني بودند و از کجا اين خبر را آورده بودند شايد با اندکي تامل بتوان آن را پيدا کرد اما تا جايي که خبرهاي موثق و مورد تاييد حکايت دارند "شب گذشته هيچ ديداري بين آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و رهبر معظم انقلاب اسلامي صورت نگرفته است".

همه اين‌ها در حالي صورت مي‌گيرد که "باشگاه خبرنگاران" پيش از اين در گزارشي با عنوان "
آمدن يا نيامدن مسئله اين است" مصداق‌هاي متفاوت از جنگ رواني اطرافيان و نزديکان آيت‌الله هاشمي را مورد بررسي قرار داده بود.

اما در جديدترين اظهارنظر از سوي خانواده هاشمي، "عفت مرعشي" همسر "رئيس‌جمهور دوران سازندگي" در حاشيه دادگاه فرزندش در پاسخ به اين سوال که آيا آيت‌الله هاشمي وارد عرصه انتخابات مي‌شوند يا خير اين گونه پاسخ داد: "حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شوند"

مواردي از اين دست که نيامدن هاشمي را تاييد مي‌کنند اين روزها بيش از روزهاي گذشته شده و نيامدن "رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام" به عرصه انتخابات يازدهم رياست جمهوري قوت بيشتري گرفته است.

حال اين که مسئولان شبکه سلطنتي انگليس از آمدن يا نيامدن آيت‌الله هاشمي چه سودي مي‌برند چيزي است که پاسخ آن شايد در اختيار منبع خبر شب گذشته بي‌بي‌سي فارسي باشد.



نظرات شما عزیزان:

دذذ
ساعت22:28---25 ارديبهشت 1392
فقط رفسنجانی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بی بی سی,انتخابات,فتنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com