وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی تشدید اعمال تحریم‌ها علیه کشور را به عهده فتنه سبز خواند و تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات سال 88 باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

‌استاد دانشگاه تهران احزاب سیاسی را مجموعه به‌هم پیوسته توصیف کرد و افزود: احزاب باید بتوانند از بحران‌ها عبور کنند.

وی حرص و طمع را پایه نظام سرمایه‌داری دانست و اظهار کرد: اگر فقرا غفلت کنند گفتمان توسعه سیاسی و اقتصادی لیبرالی انتقام می‌گیرد.

الله‌کرم به گفتمان دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: طرفدار جنگ نیستیم اما طرفدار بالا بردن منافع ملی خود هستیم و هنر احمدی‌نژاد در تهدیدزایی بالا بردن درآمد کشور بود.

‌استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفتمان احمدی‌نژاد را گفتمان سی تیر خواند و تصریح کرد: گفتمان جلیلی گفتمان انقلاب اسلامی بوده و جزو حلقه انحرافی نیست.

وی با تاکید براینکه جریان انحرافی و هاشمی نیروی اجتماعی ندارند، اضافه کرد: اگر هاشمی نیروی اجتماعی داشت در صحنه می‌ماند.

*نیروی اجتماعی در خدمت رهبری است

الله‌کرم با بیان اینکه نیروی اجتماعی امروز به طور کامل در خدمت مقام معظم رهبری است، بیان کرد: نیروی اجتماعی می‌بیند که رهبری آنها را از گرداب فتنه 92 بیرون آورده است.

استاد دانشگاه تهران به گفتمان کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: ائتلاف 1+2 گفتمان مقاومت و پیشرفت را دارد و جلیلی گفتمان مقاومت و عدالت را دنبال می‌کند.

وی گفتمان سازش و توسعه را متعلق به عارف و روحانی دانست و تصریح کرد: گفتمان پیشرفت معطوف به عدالت را می‌توانیم به جامعه پیشنهاد کنیم.

الله‌کرم در پایان گفت: توسعه‌ای که موجب خالی شدن جیب محرومان شود، توسعه نامتوازن است و در دوره هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد شاهد توسعه نامتوازن بودیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دولت اصلاحات,دولت سازندگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com