وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

محمد الظواهري، سلفي مصري و برادر ايمن الظواهري سركرده القاعده

محمد الظواهري، سلفي مصري و برادر ايمن الظواهري سركرده القاعده
منابع سلفي از تشكيل كميته موسوم به "مجلس شوراي جهادي" متشكل از سلفي هاي مسلح مصر با هدف اعزام تروریست به سوريه و تأمین پول و سلاح براي آنها خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، 20 رهبر سلفي از جمله محمد الظواهري - برادر ايمن الظواهري- در نشست اخير خود تاكيد كردند كه تشكيل كميته عالي اعزام افراد مسلح به سوريه براي شركت در جنگ عليه نظام بشار اسد و تأمین پول و سلاح برای، اولويت نخست اين مجلس است.
"شيخ مرجان سالم" از رهبران جريان" سلفي جهادي"، هدف از تلاش براي تشكيل اين كميته را تشويق جوانان و مردان براي رفتن به جنگ در سوريه عنوان كرد. 

وي با بيان اين كه احزاب سياسي در اين ايده مشاركت نمي كنند، خاطرنشان كرد كه "در مورد گرايش جوانان و مردان مخلص به اين جريان اطمينان دارد". 

اين شيخ تندروي سلفي ، حمايت از نظام سوريه را خودكشي و حماقت سياسي دانست و با بيان اين كه "ما پيشتر درباره اين طوايف شيعه (ايران و حزب الله) هشدار داده ايم"، ادعا کرد که دشمني شيعيان علیه اهل سنت، از دشمني يهود هم بدتر است. 

"علي فراج" يكي ديگر از رهبران جريان سلفي مصر در باره كوتاهي در خصوص حمايت از مخالفان مسلح سوريه، هشدار داد و گفت: کوتاهی در حمايت از آنها، خطري است كه همه كشورهاي عربي را تهديد مي كند.

 

وي با اشاره به ادامه حمايت همه جانبه از افراد مسلح فعال در سوريه، تاكيد كرد كه جريان سلفي از خارج مصر، براي كمك به افراد مسلح در سوريه، سلاح جمع آوري مي كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:وهابی,وحشی,آدمخوار,سعودی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com