وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سعید جلیلی امشب در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری(ع) با اشاره به طرح تنش‌زدایی برخی افراد در مقابل غرب اظهار کرد: سئوال اساسی اینجاست که آیا ملت ایران تنش را ایجاد کرده است؟ اگر بخواهیم اینگونه تنش‌زدایی کنیم چه چیز از این مملکت باقی می‌ماند؟ در این شرایط آنچه به کار ملت ایران می‌آید تهدیدزدایی است.

خبرگزاری فارس: ‌ایران ‌در نقطه اقتدار قرار دار‌د/ پشت خیمه‌های دشمن هستیم نه در شعب ابی طالب

وی افزود: دشمنان اسلام و ایران امروز فکر هیچ تعرضی را به ایران نمی‌کنند و این موفقیت به این دلیل است که درس عبرت خوبی از مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها گرفته‌اند.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه دشمنان باید بدانند نه تنها حقوق هسته‌ای بلکه هیچ حقی از ملت ایران در اختیار و مورد تصمیم‌گیری آنها نباید باشد عنوان داشت: در این شرایط باید موقعیت خود را به درستی بشناسیم و بدانیم که در نقطه اقتدار قرار داریم و یک نمونه جدید مبتنی بر تمدن اسلامی توسط ایران ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برخی می‌خواهند موفقیت ملت ایران را نادیده گرفته و ما را در شعب ابیطالب بدانند در حالی که مردم ایران در پشت خیمه‌های دشمن هستند و نباید برخی اشخاص با تحلیل‌های غلط، ظرفیت ملت ایران را اشتباه جلوه دهند.

جلیلی خاطرنشان کرد: اقتصاد، صنعت و کشاورزی ایران می‌تواند پیشرفتی به مراتب بیشتر از میزان کنونی داشته باشد؛ سیاست خارجی ما هم اگر ساز و کارهای مبتنی بر اندیشه دینی را بیابد می‌تواند پیشرفت بیشتری کند.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه مسیر پرشتاب ایران اسلامی در مرحله جدید که تمدن‌سازی است با همکاری ساختار اداری اجرایی کشور و حوزه‌های علمیه به این هدف بزرگ دست می‌یابد گفت: طلاب و حوزویان رسالتی بزرگ بر دوش دارند و برای ایجاد یک تمدن اسلامی باید نرم افزار لازم را تهیه کرده و دولت هم باید آن را به کار گیرد و محقق سازد تا در سایه این نرم‌افزار و سخت‌افزار بتوانیم به موفقیت‌های بزرگتری دست یابیم.

وی ادامه داد: امیدواریم پرچمی که امام خمینی (ره) 50 سال پیش در این شهر برافراشت امروز هم توسط فرزندان ایشان برافراشته نگاه داشته شود و همه ما بتوانیم زیر سایه رهبر معظم انقلاب به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.



نظرات شما عزیزان:

سید مهدی رضوی
ساعت2:43---12 خرداد 1392
سلام همسنگر ما از دکتر جلیلی مرد مقاومت حمایت مستقیم میکنیم، در وبلاگتان پیشنهاد میکنیم برای پر رنگ شدن حماسه سیاسی یک نامزد را انتخاب کنید و از آن حمایت نمایید.
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:اقتدار ایران اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com