وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام، ایران را در زمینه‌های دفاعی و هسته‌ای تحریم کردند، بیان کرد: در این عرصه جوانان بین 30 تا 34 سال با پشتکار و پیشرفت مضاعفی توانستند ایران را جزو 10 کشور برتر هسته‌ای دنیا کنند، به طوری که دشمنان مبهوت شدند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هر جا جوانان ما در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی با انگیزه و ایمان تلاش کردند، توانستند به موفقیت‌های بزرگی در جهان برسند.

جلیلی با اشاره به اینکه ایران تولیدکننده نفت بوده و از بالاترین ذخایر نفتی برخوردار است، ابراز داشت: در این شرایط مطلوب متأسفانه بنزین به کشور واردات می‌شد که امروز جوانان کشورمان با تحریم شدن این انرژی توانستند با موفقیت آن را تولید و به کشورهای دنیا صادر کنند که تحقق این تولید موفقیت بزرگی در جهان است.

این مسئول ادامه داد: تحقق صادرات بنزین بیانگر وجود جوانان با استعداد در ایران است که باید از استعدادهای آنان برای پیشرفت کشور به خوبی استفاده کرد تا سرعت رشد و توسعه مسیر کشورمان ارتقا یابد.

وی عنوان کرد: شش کشور قدرتمند جهان در گفت‌وگوهایشان علیه ایران، اذعان می‌کردند که ما بیش از آنکه نگران تولید انرژی هسته‌ای و تجهیزات این علم در این کشور باشیم، بیشتر نگران وجود دانشمندانی ایرانی مانند شهریاری و احمدی‌روشن در ظرفیت‌سازی تولید این انرژی هستیم.

جلیلی ادامه داد: تلاش و همت مضاعف دانشمندان ایرانی مانند شهریاری و احمدی‌روشن موجب شده که اکنون ایران در یک موقعیت بی‌نظیری قرار گیرد که بر این اساس باید زحمات آنان را قدر بدانیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه شش کشور دنیا با برگزاری جلسات مختلف تلاش می‌کنند تا بتوانند ایران را از اهدافش دور کنند، بیان کرد: این کشور با استقامت و ایستادگی در برابر آنان می‌ایستد و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلامی‌اش کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مقاومت ایران مقابل دشمنان اسلام در دنیا مثال‌زدنی است، متذکر شد: ملت در این هشت سال با ایستادگی به دشمنان اسلام اثبات کردند که هرگز به کسی اجازه طمع به کشورشان را نمی‌دهند.

جلیلی ادامه داد: اکنون نیز با مقاومت و استقامت در انرژی هسته‌ای به دشمنان اسلام درسی می‌دهیم که نه تنها در این عرصه بلکه در هیچ عرصه‌ای در کشورمان به آنان اجازه دخالت نمی‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه 50 سال است که مردم ایران با پیروی از اهداف رهبری و روحانیت حرکتی را شروع کردند که در تاریخ شیعه و در صحنه جهانی باقی مانده است، ابراز داشت: مردم کشور ما اعتقاد دارند که با تحقق این اقدام به کهف حصینی پناه بردند که این پناهگاه مستحکم آنان را در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها حفظ می‌کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: البته این فقط پناهگاه نبود، بلکه هر کس که به این کشتی سوار شده بود او را در برابر موج‌های خروشان و فتنه‌های فراوان حفظ می‌کرد و هر کس که از این کشتی جدا می‌شد، از مسیر پیشرفت باز می‌ماند و غرق می‌شد، مردم ایران به پناهگاهی پناه بردند که این پناهگاه برای آنان استحکام واقعی داشت.

وی اظهار داشت: امروز ما در این مسیر کشتی که در حال حرکت است در مقابل فتنه‌ها و سختی‌ها در موقعیت پیچ تاریخی قرار داریم و بر مبنای این نگاه و تجربه این مسیر پرشتاب‌تر و توفنده‌تر در مسیر پیشرفت کشور را بر دو محور اسلام ناب ولایت فقیه و مشارکت و همراهی مردم در همه عرصه‌های می‌توان ادامه داد.

جلیلی بیان کرد: ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و توسعه و عبور کردن از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان یاد گرفته است، پیرو ولایت فقیه باشد و از گرفتن هر گونه زاویه و انحراف از رهبری که موجب غرق شدن او می‌شود، خودداری کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در این 34 سال بعد از انقلاب اسلامی افرادی که از ولایت فقیه فاصله و زاویه گرفته بودند، غرق شدند و افرادی نیز که در این مسیر همراه رهبری بودند توانستند به موفقیت‌های بزرگی برسند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: بسیاری از کشورها سال‌ها به مرجعی پناه بردند که بعدها خود آن پناهگاه بر سر آنان خراب شد، مانند جمهوری‌های شوروی سابق 70 سال به مکتبی پناه بردند که آن مکتب بر سر آنان خراب شد، بر این اساس مکتب آنان پناهگاه امنی برای مردم کشورشان نبود و نباید به این مکتب‌ها پناه برد.


نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت1:14---13 خرداد 1392
دمت گرم عشق است دکتر جلیلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:جلیلی,هسته ای,اقتدار,آبروعزت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com