وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری عراقی نون، شیخ یوسف القرضاوی مفتی مواجب بگیر قطری و رئیس اتحادیه موسوم به علمای مسلمان که در ماههای اخیر همسویی کاملی با مواضع دوحه در قبال تحولات منطقه دارد، در اظهاراتی تفرقه‌انگیزانه و مغرضانه شیعیان را هدف هجمه انتقاد خود قرار داد.

 

خبرگزاری فارس: اظهارات فتنه‌انگیز شیخ مواجب‌بگیر قطری

وی که در ماههای اخیر از کشتار مرم بی گناه سوریه توسط تروریست های مسلح حمایت همه جانبه کرده است، مدعی شد که اتفاقات سوریه ماهیت حزب الله لبنان را که شیطان در آنها حلول کرده و آنها را از یاد خدا غافل کرده، روشن کرد.

قرضاوی در بیانیه ای که در پایگاه خبری رسمی وی منتشر شده، خواستار جهاد علیه دولت سوریه شد و گفت که این موضوع برای هر کسی که توانایی این کار را دارد، واجب است.

این مفتی مواجب بگیر قطری که در راستای تعلیمات اربابان صهیونیست خود سعی کرده بحران سوریه را درگیری سنی و شیعه بخواند، مدعی شد که شیعیان همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا کشتار اهل تسنن را در سوریه دنبال کنند.

وی که سعی می‌کرد تغییر ناگهانی رویکردهای خود علیه شیعیان که در اثر دیکته‌های خارجی بوده را توجیه کند، گفت که هیچ زمینه مشترکی بین شیعه و سنی وجود ندارد، چرا که ایرانی‌ها  بویژه محافظه کاران آنها می‌خواهند اهل تسنن را بخورند. وی گفت که از اینکه زمان زیادی را برای دعوت به همگرایی بین شیعه و سنی صرف کرده، متأسف است.

یوسف قرضاوی رهبر معنوی سلفی‌های سوریه که اخیرا اخبار سفر محرمانه‌اش به سرزمین‌های اشغالی در سال 2010 میلادی منتشر شد، پیشتر به آمریکا اطمینان داده بود که شورشیان سوری خطری برای امنیت اسرائیل به وجود نخواهند آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:وهابیوتروریست,جنایت,سلفی,شیخ وهابی,قطر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com