وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، حضور برخی چهره های سازشکار و همچنین افراد دارای نظرات معارض با سیاست های کلی نظام در بین افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند ایالات متحده را به این طمع انداخته بود که ممکن است نتیجه انتخابات، در سرنوشت مذاکرات هسته ای تاثیرگزار باشد.

از این رو پیش از اعلام اسامی کاندیدا های احراز صلاحیت شده، با ابراز شادی از احتمال مفروض، به حمایت ضمنی از برخی چهره ها می پرداختند. البته بر کسی پوشیده نیست که حتی پس از احراز صلاحیت ها، این شادی و حمایت ضمنی، تا مدتی ادامه داشت.



اما سایت خبری
سالون به نقل از آسوشییتدپرس در خبر امروز خود نوشت امریکا دست از این خیال پردازی های خوشبینانه برداشته است.

جان کردی، وزیر امور خارجه امریکا در گفتگویی ابراز کرده که: ”تا وقتی تصمیم گیری های کلان مملکتی بر عهده رهبر –آیت الله خامنه ای- است نتیجه انتخابات هرچه که باشد تغییری در روند هسته ای که ایران در پیش گرفته ایجاد نخواهد کرد."

غرب اگرچه در دوران اصلاحات امتیازات فراوانی را در زمینه هسته ای از ایران گرفت اما با تدبیر رهبر عالی رتبه انقلاب، در ماه های پایانی عمر دولت، تقریبا تمام آن امتیازات لغو شده و مهر ذلت از پیشانی ملت ایران محو گردید.

بدین ترتیب، وزارت امور خارجه امریکا مدعی است اگرچه انتخاب رئیس جمهور ِ دارای نظرات همراستا با نظرات رهبر، مورد پسند و رضایت آنها نیست اما در هر صورت تا وقتی سیستم سیاسی ایران به شکل حاضر است، تغییر رئیس جمهور دردی از دردهای غرب را دوا نخواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:آمریکا,دخالت,انتخابات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com