وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این کاپیتان از جان گذشته!! در سوم جولای سال ۱۹۸۸، طی عملیاتی متهورانه و جوانمردانه، یک فروند «هواپیمای ایرانی» را با ۲۹۰ مسافر بر فراز خلیج فارس، هدف قرار داد.
  مشرق:  ویلیام راجرز در ماه دسامبر سال ۱۹۳۸ در فورت وورث (واقع در ایالت تگزاس آمریکا) متولد شد. گرچه او یکی از ده‌ها عضوِ خاندانِ «راجرز» است که لباس افسری نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا به تن کرد و به عنوان ژنرال چهارستاره، بازنشسته شد، اما تنها راجرزی است که افتخار اعدام ۲۹۰ تروری ستِ غیر نظامی!! را در عرض کمتر از یک دقیقه دارد و به خاطر این شجاعت بی‌نظیر، مدالِ «لژیون لیاقت» (Legion of Merit) نیز دریافت کرده است.


کاپیتان «ویلیام سی راجرز» (که در خاندانِ ژنرال‌های راجرز به «ویل راجرز سوم» شهرت دارد) از سال ۱۹۷۸ تا سال ۱۹۸۹ فرماندهی ناو جنگی «یو اس اس وینسنس) را بر عهده داشت. این کاپیتان از جان گذشته!! در سوم جولای سال ۱۹۸۸، طی عملیاتی متهورانه و جوانمردانه، یک فروند «هواپیمای جنگی حامل کلاهک هسته‌ای مسافربری!! ایرانی» را با ۲۹۰ مسافر تعلیم دیده برای جنگ‌های هسته‌ای، بر فراز خلیج فارس، هدف قرار داد و در کمتر از یک دقیقه، تمامی ۲۹۰ تروریست تعلیم دیده ی!! ایرانی را (که ۶۶ نفر آنان کودکان زیر ۱۰ سال یودند) قطعه قطعه نمود.

 کاپیتان «ویلیام سی راجرزسوم» در پایان خدمت خود به‌خاطر «رفتار بسیار شایسته و انجام خدمات برجسته بین تاریخ آوریل ۱۹۸۷ تا مه ۱۹۸۹ به عنوان افسر فرماندهٔ ناو وینسنس دریافت می‌کند» به دریافت مدال «لژیون لیاقت» از دستان رییس جمهور وقت آمریکا مفتخر شد.

این ژنرال پرافتخار آمریکایی، امروز در سن ۷۴ سالگی، مشغول حال و حول بوده و مدال «لژیون لیاقت» خود را به دیوار اتاقش نصب نموده است. هیچ آدم فضولی هم تا به حال بابت اعدام ۲۹۰ تروریست!! از وی سوالی نپرسیده است.

بی‌شک، نه تنها خاندانِ ژنرال پرور «راجرز»، بلکه بشریت به وجود چنین جنگجویان جوانمرد!! و بی‌باکی!! افتخار می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت1:25---14 تير 1391
سلام



مجموعه تصاویر با موضوع مهدی صاحب الزمان که خودم طراحی کردم رو تو وبلاگم قرار دادم تا شما دانلود کنید و لذت ببرید. این آدرس وبلاگ من http://color.iran.sc با آرزوی موفقیت شما .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com