وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

قالیباف تاکید کرد: در دولت‌های قبلی این فرهنگ وجود نداشت و برخی هم تلاش کردند جامعه را از این فرهنگ دور کنند که این از ضعف‌های آنهاست.

وی با بیان اینکه در دولت‌های قبل فضای دوستی و همدلی نبوده است، خاطرنشان کرد: برخی از سیاست‌بازان رنگ جبهه ندیده‌اند و فقط ما را بدرقه می‌کردند، یک بار به خط مقدم نیامدند، رنگ شلمچه، طلاییه، بستان، سعیدیه، فکه، اروند و بهمن شیر را ندیده‌اند، اگر هم به جنوب می‌آمدند فقط تا امیدیه بود که تا خط مقدم فاصله زیادی داشت، در آنجا عکس‌های یادگاری خود را با لباس رزمندگان می‌گرفتند و برمی‌گشتند، آنجا که خبری از گلوله و آتش نبود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به سیاست‌بازان جبهه‌ندیده گفت: اگر واقعا کدخدایی اربابتان آمریکا را قبول دارید، خوب باید مثل آن‌ها عمل کنید، زیرا در رقابت‌های انتخاباتی آنجا، نامزدی که در جنگ ویتنام حضور داشت، به خاطر بمب باران مردم این کشور بر خود می‌بالید و به طرف مقابل می‌گفت که من این افتخار را داشتم که در این جنگ حضور داشته باشم، ولی شما سرباز فراری این جنگ هستید.

قالیباف تصریح کرد: امروز سیاست‌بازانی هستند که با خون شهدا پست‌هایی گرفته‌اند و در 25 سال گذشته در راس بوده‌اند، چرا نباید خوزستان نه آب خوردن داشته باشد و نه آب کشاورزی، در حالی که در کنار رودخانه بزرگی مثل کارون قرار دارد.

وی افزود: باید دین خود را به این مردم محب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادا کنیم، من خیلی اهل حرف زدن نیستم، زیرا مسئول اجرایی هستم و با کار‌هایم با مردم حرف می‌زنم نه با لسان.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: ما باید برای جبران محبت‌های مردم خوزستان اقدام عملی انجام دهیم.

این رزمنده دفاع مقدس با یادآوری حضور خود 60 روز بعد از آزادسازی خونین شهر اظهار داشت: به عنوان یک رزمنده وقتی بعد از 30 سال به خرمشهر می‌روم، خجالت می‌کشم.

وی با بیان اینکه اگر خوزستان و استان‌های جنوب غرب را بسازیم یعنی کل کشور ایران را ساخته‌ایم، یادآور شد: این حرف سیاسی و معطوف به رای گرفتن نیست، بلکه یک واقعیت و یک حرف مطالعه شده است.

قالیباف افزود: در حال حاضر منبع درآمدی ما نفت و گاز است که در این استان وجود دارد، البته من معتقدم که منبع اصلی ما نیروی انسانی است که باید به کارگیری شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید مدیریت‌ها درست شود تا اقتصاد مقاومتی نیز بتواند اجرایی شود.

فرمانده سابق نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با پول نفت جاهای دیگر را ساخته‌ایم، ولی استان خوزستان در محرومیت است که این از عدالت به دور است، اگر این کار را انجام دهیم عدالت را رعایت کرده‌ایم.

وی گفت: درست است که مشهدی هستم، ولی بهترین دوران زندگی‌ام را در خوزستان و اهواز گذراندم و زندگی مشترکم را در همین زیتون کارگری آغاز کردم.

قالیباف افزود: ما غیرت عشایر عرب، لر و بختیاری را در جنگ دیده‌ایم و در کنار هم در مقابل دشمن جنگیده‌ایم، وجب به وجب اینجا را می‌شناسم، خوزستان را با گوشت، پوست و استخوانم می‌شناسم و بهترین دوستمانمان در این استان شهید شده‌اند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر زمام امور را به دست بگیریم، از 25 خرداد کار را آغاز می‌کنیم و لحظه‌ای بی‌برنامه نخواهیم بود.

وی بیان کرد: مطمئن باشید در شهر به شهر و روستا به روستا تفاوت‌ها را نسبت به گذشته خواهید دید، همانطور که در تهران هر دو ماه یکبار تغییراتی صورت می‌گرفت، شما نیز این تغییرات را درک خواهید کرد.

این رزمنده خراسانی خطاب به مردم خوزستان گفت: خلق حماسه سیاسی در 24 خردادماه از شما و خلق حماسه اقتصادی از ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:قالیباف,انتخابات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com