وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع بزرگ هوادارانش در مجموعه ورزشی حیدرنیا سخنان خود را با جمله «نه سازش نه تسلیم، یار ولایت هستیم» آغاز کرد و ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) گفت: 50 سال است که ملت ما افتخار می‌کند که در راهی قدم گذاشته که راه نورانی سید‌الشهدا(ع) است.

وی افزود: 50 سال پیش در خرداد 42 امام ما پرچمی را بلند کرد که آن پرچم لبیک به خدا و پیامبر خدا بود و به دنبال آن ملت ما به امام لبیک گفتند و خط ایمان و امید در کشور ما شکل گرفت.

وی تاکید کرد: مردم ما با ایمان به وعده های الهی و امید به پیشرفت ترقی در پرتو عمل به آموزه‌های اسلام ناب به پیش رفته‌اند و از 50 سال پیش همزمان با خط ایمان و امید که امام(ره) برپا کرد، دشمنان خط تهدید و تخریب را آغاز کردند. 50 سال رویارویی با گفتمان شکل گرفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 50 سال است شاهد رویارویی اراده‌ها هستیم، گفت: در یک سو ملتی است که اراده کرده اسلام را مبنای خود قرار دهد و آزاد باشد و در سوی دیگر قدرتی که می‌خواهد مانع این اراده شود.

جلیلی ادامه داد: ما این 50 سال را پشت سر گذاشتیم و امروز بعد از این همه سال آنچه امام(ع) وعده داده بود عملی شده است. ملت در این 50 سال حیات تازه گرفته است.

وی با اشاره به پیروزی اراده ملت در مقابله با شاه و صدام، اظهار داشت: تمام جهان می خواستند مانع از روند هسته‌ای ما شوند اما ملت ما اراده کرد و الان جزو 10 کشور هسته‌ای جهان شده‌ایم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تمام جهان اراده کرده مانع تثبیت نظام اسلامی شوند ولی ملت ما اراده کرد که آن را تثبیت و به جایی برساند که امروز دشمنان ما اعتراف می‌کنند که قدرت جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت مهم در منطقه و در تراز قدرت‌های جهانی غیر قابل انکار است.

جلیلی با تأکید بر اینکه ملت ما در چارچوب اسلام ناب به موفقیت رسیده و امروز به عنوان ملت نمونه در قله قرار دارد، اظهار داشت: امروز مدل آزادسازی خرمشهر در جهان تشکیل شده است و به دنبال آن جنوب لبنان آزاد شد و غزه مقاومت می‌کند و در جنگ 33 روزه و 8 روزه جریان مقاومت به پیروزی رسید.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما امروز در موقعیت خیبر قرار داریم آن را یک ارزیابی بسیار دقیق و کارشناسانه عنوان کرد و افزود:‌ما امروز در پشت خیمه‌های دشمن قرار داریم و ظرفیتی که در جمهوری اسلامی ایجاد شده است دشمن را مستعصل کرده است.

 

وی ادامه داد:‌ ما در طول تاریخ اسلام هرگاه به پشت خیمه‌های دشمن رسیدیم و آنها در موضع ضعف قرار گرفتند طرفند کهنه ایجاد تردید در درون و ایجاد تهدید در بیرون را در پیش گرفتند.

 

جلیلی با اشاره به پیروزی‌های بزرگ کشورمان آن را ناشی از خداباوری، اعتقاد به اسلام ناب و مردم‌باوری دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی‌های دفاع مقدس ناشی از هنر امام در آزاد کردن ظرفیت جوانان در چارچوب اسلام ناب بود.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ولایت مطلقه فقیه را اسلامیت و جمهوریت نظام تحت رهبری‌های فقیه عادل و شایسته عنوان کرد و ادامه داد: این ظرفیت برای ما قدرت ایجاد کرد و ما هرگاه به اوج رسیدیم آنها شروع به تردید‌افکنی کردند.

 

وی با اشاره به حماسه مشارکت 85درصدی مردم در انتخابات سال 88 که ملت ایران جمهوریت را به رخ جهان کشید، افزود: عده‌ای خواستند با فتنه مانع از این شوند اما ملت به دهان آنها زد و نگذاشت فتنه‌گران موفق شوند.

 

جلیلی در ادامه با انتقاد شدید از جریان انحرافی تصریح کرد: عده‌ای با انحراف از اسلام ناب و با صحبت از دوستی با ملت اسرائیل و مطرح کردن مکتب ایرانی خواستند که مسیر ملت ایران را متوقف کنند اما ملت به آنها اجازه نداد.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با بیان اینکه ما امروز به دنبال جریان فتنه و انحراف شاهد جریان جدید تردید هستیم که می‌خواهند در ظرفیت و موفقیت ملت ایران ایجادتردید کنند، یادآور شد: این جریان می‌خواهد با بزرگنمایی ضعف‌ها که ناشی از فاصله گرفتن از اسلام ناب است آن را به حساب گفتمان اسلام ناب بگذارد که البته موفق نخواهد شد.

 

*جریان تردید نمی‌تواند دم از رفع فقر و فساد و تبعیض بزند

 

وی تأکید کرد: جریانی که هماهنگ با تهدید بیرونی است به جای رضای خدا به دنبال رضای کدخدای جهان است. از این رو اگر جریانی در فضای جهانی طرفدار مناسبات ناعادلانه باشد در داخل هم نمی‌تواند از رفع فقر و فساد و تبعیض دم بزند.

 

جلیلی با یادآوری این نکته که این جریان وضعیتی را در کشور ایجاد کرد که مقام معظم رهبری گفتند اولویت اصلی کشور باید مبارزه با فقر و فساد و تبعیض باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امروز نیز فرمودند که عرصه بین‌الملل جای تعارف و رودربایستی نیست و از این رو ما هرچه عقب‌نشینی کنیم دشمن جلوتر خواهد بود.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه جریان تردید می‌خواهد با بزرگ‌نمایی هزینه مقاومت، هزینه تسلیم و لکه ننگ دوران خود را بپوشاند و حرکت پر انتقاد خود را افتخار جلوه دهد، یادآور شد:  ما بر مبنای امیدی که امام در دلها کاشت می‌توانیم با سرعتی در تراز انقلاب اسلامی به پیشرفت برسیم.

 

وی ادامه داد:‌ امروز اگر ما از نظریه ولایت مطلقه فقیه صحبت می‌کنیم آن را یک نظریه مترقی می‌دانیم و باور داریم هنر این نظریه این بود که توانست ظرفیت مردم را بر مبنای اسلام ناب آزاد کند از این رو حماسه‌های مختلف از جمله حماسه دفاع مقدس مربوط به تاریخ و سرزمین شلمچه نیست و این حماسه‌ها قابل تکرار است.

 

جلیلی با بیان اینکه ما می‌توانیم با فرمولی که حضرت امام(ره) به ما یاد داد، در عرصه‌های مختلفی همچون اقتصاد، صنعت، کشاورزی و تولید، خلق حماسه کنیم، افزود: خلق حماسه اقتصادی باید با شناخت ظرفیت‌ها و به صحنه آوردن آنها صورت گیرد.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: ما در گفت‌وگو با قدرتهای بزرگ دیدیم آنچه که آنها از آنها می‌ترسند سانتریفیوژها نیست بلکه شهدای هسته‌ای ما هستند.

 

وی کارویژه دولت را ایجاد پناهگاهی برای مردم و ممانعت نکردن از فعالیت آنها دانست و یادآور شد: به فرموده امام آنچه بر سازوکار دولتی باید حاکم شود تفکر بسیجی است.

 

جلیلی با تأکید بر اینکه دولت باید زنجیرهای بروکراسی را باز کند تا مانع آزاد شدن ظرفیت مردم نشود، تصریح کرد: آنگاه که این قدرت آزاد شود از قدرت هسته‌ای نیز بیشتر خواهد بود.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، یادآور شد: هرکس که اعتماد مردم را در انتخابات جلب کند وظیفه دارد دولت را طوری مدیریت کند که زمینه تحقق حماسه سیاسی ایجاد شود. از این رو ما باید در برابر زیاده‌خواهی انحراف، فتنه و تردید مقاومت کنیم تا انشالله آنچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در دوازه ورود به تمدن اسلامی هستیم را محقق کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:جلیلی,کاندیدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com