وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز، اين موضوع از سوي آمريكاييها هم مطرح مي شود و صداي آمريكا بارها و بارها در همراهي با بي بي سي از اپوزیسيون و كارشناسان گريخته از ايران براي اثبات ادعاي خود دعوت كرد. البته با ثبت نام آيت الله هاشمي رفسنجانی و كانديدا شدن وي براي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري برای مدتي رسانه هاي اپوزیسيون و به خصوص بي بي سي غير دموكراتيك بودن نظام انتخابات در جمهوري اسلامي ايران را رها كردند و در تبلیغ اصلح طلبان سنگ تمام گذاشتند. اما چرا؟ چون احساس واقعي آنها اين بود كه تمامي اصلاح طلبان رد صلاحيت مي شوند و يا اگر وارد رقابت انتخابات شوند با مهندسي انتخابات شانسي براي پيروزي نخواهند داشت و فرصت براي هجومي ديگر و بر هم ريختن جو عمومي جامعه براي آنها به دست خواهد آمد.

همچنين، بي بي سي با استفاده از روشهاي نخ نمايي كه همواره براي بر هم زدن جو عمومي جوامع به كار مي برده است گه گداري هم موضوع حاكميت و رد صلاحيت هاشمي را مطرح مي كرد و سعي در القاء اين موضوع داشت تا اعلام كند رهبر معظم انقلاب به هيچ وجه حاضر نيست پست رياست جمهوري در اختيار يك فرد ميانه رو يا اصلاح طلب قرار گيرد و اصولا حاكميت ايران از اين موضوع در وحشت است و براي اين گزينه اي كه رهبري ايران براي رياست جمهوري در نظر گرفته و صد در صد برنده انتخابات خواهد بود كسي نيست جز سعيد جليلي!.

بي بي سي از يك سو با دعوت كارشناسان و هم چنين افرادي از اپوزسيون كه از ايران گريخته اند و بيشتر آنها پلهاي پشت سر خود را نيز خراب كرده اند سعي كرد تا بگويد اي مردم در انتخابات شركت نكنيد چون مانند سال 88 راي هاي شما خوانده نمي شود و از سوي ديگر با برقراري ارتباط هاي تلفني با بدنه جامعه! ( تلفنهاي مهندسي شده) و ديگر روشها مردم را به شركت در انتخابات ترقيب مي نمود. اما چرا ترقيب، براي اينكه بي بي سي طبق برنامه از پيش تعيين شده اي سايت خود را براي گرفتن فيلمها و اعتراضات بعد از تعيين برنده انتخابات 92 آماده كرده بود! و تبليغات گسترده اي را براي دريافت كليپها و عكسهاي زيرزميني و انتشار آن صورت داده بود و براي افزايش شدت تاثير اخبار دريافتي اعتراضات بعد از اعلام نتايج نياز داشت كه تعداد راي دهندگان به اصلاح طلبان به حداكثر ممكن برسند!.

سناريوي بي بي سي به شكلي در حال راهبري بود تا بتواند حداكثر بهره برداري را از آشوبهايي كه پيش بيني هاي جاسوسهاي انگليس و آمريكا و اسرائيل كرده بودند برده و بيشترين ضربه ممكن را به حاكميت نظام بزنند.

اما روز 24 خرداد ماه فرارسيد و شب 25 خرداد كاركنان بي بي سي فارسي يكپارچه بيدار بودند و برنامه پشت برنامه و تحليلي و كمانه زني پشت تحليل ارائه كردند و در بيم اميد تقلب براي مردم داستان سرايي ها كردند. از تاخير در شمارش آرا خبر دادند و از اين گفتند كه پس چرا شكست اصلاح طلبان زودتر اعلام نمي شود تا خرداد سال 88 را دوباره رقم بزنيم و براي چند ماهي ايران را به سوژه داغ آنتنهاي خود تبديل كنيم.

وزارت كشور آرا را اعلام كرد و حسن روحاني، رئيس جمهور منتخب ملت شد. رهبر معظم انقلاب تبريك گفتند. هاشمي رفسنجاني تبريك گفت. سپاه تبريك گفت. دنيا تبريك گفت. مردم به خيابانها ريختند و همه جا شلوغ شد. شب به صبح رسيد و طرفداران روحاني در شهر به شادي پرداختند و از پيروزيشان لذت بردند. نيروي انتظامي در كنار مردم تا صبح بيدار بود و از سلامت مردم پاسداري كرد. اما بي بي سي همچنان مبهوت در نتيجه انتخاباتي است. انتخاباتي كه هرگز كارشناسان و برنامه ريزان بي بي سي و صداي آمريكا و راديو فردا تصور چنين نتيجه اي را براي آن نمي كردند. يك پيروزي بزرگ براي جمهوري اسلامي و گامي مهم در تحقق آرمانهاي مردم و انقلاب برداشته شد و مردم ايران نشان دادند كه تنها دغدغه آنها سربلندي ايران در تمامي حوزه هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي است. وگرنه انقلاب ايران همان انقلاب 57 است و مردم ايران همان آزادي خواهاني كه به رفتن ديكتاتوري پهلوي راي دادند و به تاسيس نظام جمهوري اسلامي آري گفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:بی بی سی,اتخابات,ایران ,آزادی,اگلیس کثیف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com