وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، کریستین امانپور که در جریان فتنه 88 به موضع گیری های علنی ضد ایرانی می پرداخت در اعتراض به انتشار مصاحبه اش با روزنامه "تقویم" چاپ ترکیه در یکی از شبکه های اجتماعی به اظهارنظر در این باره پرداخته است.

روزنامه "تقویم" در تاریخ 18 ژوئن (28 خرداد) متن مصاحبه خود با امانپور را تحت عنوان "اعتراف کثیف" متتشر کرده است. امانپور در این مصاحبه اعتراف کرده است که وی و سایر خبرنگاران همانند او "برای پول هر کاری را انجام می دهند."

 

امانپور نیز با اظهار خشم از چاپ این مصاحبه توسط روزنامه تقویم در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است "شرم و ننگ بر شما. شما مصاحبه ای جعلی را منتشر کرده اید."

وی مدعی شده که این مصاحبه دروغین بوده و روزنامه ترکی به منظور تلافی گزارش های "سی ان ان" در مورد حوادث و اعتراضات پارک گزی آن را منتشر کرده است. اخیرا نیز "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه از نوع موضع گیری و بازتاب اخبار حوادث ترکیه توسط رسانه های غربی بخصوص سی ان ان انتقاد کرده بود.

در بخشی از این گزارش امانپور اعتراف کرده که روزنامه نگاران و خبرنگاران آمریکایی از سوی "لابی های تولید نوشیدنی های الکلی، شرکت های نفتی و دارویی و لابی های عظیم مالی تهدید می شوند." در واکنش به اظهارنظر امانپور مصاحبه کننده این گزارش در یکی از شبکه های اجتماعی صحت این مصاحبه را تایید کرده و اظهار داشته که حاضر به پاسخگویی در این باره به امانپور است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:کروبی,موسوی,امانپور,سی ان ان ,فتنه88,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com