وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس جمهور منتخب ملت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات، گفت: اگر تدبیر مقام عظمای ولایت و رهبری نبود، معلوم نبود که ما امروز شاهد چنین روزی باشیم.

روحانی به حضور پرشور مراجع، علما، نویسندگان و هنرمندان و جوانان در روز انتخابات اشاره و تصریح کرد: بنده به حماسه‌آفرینی جوانان در اوایل انقلاب ایمان داشته‌ام اما حماسه 24 خرداد شور دیگری داشت.

وی درباره حماسه‌آفرینی زنان در انتخابات 92 نیز گفت: زنان ما با چه شور و هیجانی در صحنه حاضر شدند و من در سفرهای استانی این شور و نشاط جوانان را که گاهی با تأخیر به شهرستان‌ها سفر می‌کردم را دیدم.

روحانی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی هم تشکر و خاطرنشان کرد: همه جریان‌های سیاسی از جمله اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال‌گرایان کمک کردند و همه برای تحقق سربلندی میهن‌مان تلاش کردند و از خود گذشتند.

وی همچنین تأکید کرد: خلق حماسه 24 خرداد در سایه لطف خداوند منان و عنایات خاصه امام زمان(عج) صورت گرفته است.

رئیس جمهور منتخب ملت با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: امروز که با وزرای دولت فعلی در خصوص ارائه گزارش برای نقل و انتقال تدریجی قدرت صحبت می‌کنم این مشکلات را بیشتر لمس می‌کنم اما ذره‌ای از امیدم کاسته نشده است.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: انسان‌ها در سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها خود را نشان می‌دهند و آقای دکتر عارف به معنای واقعی در این راه نقش ویژه‌ای داشت.

وی به مشکلات مالی ستاد خود در ایام انتخابات اشاره و اظهار داشت: بنده جزو کاندیداهایی بودم که پول در بساط نداشتم و حتی یکی از ستادهای استانی ما نیاز به 5 میلیون پول داشت و ما این مبلغ را نداشتیم و من همان زمان به ستادها گفتم که اتکای ما در هنگام مشکلات باید خداوند باشد.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران با بیان اینکه پس از انتخابات شور و نشاطی در جامعه ایجاد شده است، گفت: من بسیار خوشحالم که جامعه ما حالت نشاط پیدا کرده و انتخابات در ماه شعبان صورت گرفت که ماه پیروزی است و دستاورد ما نیز سرمایه ملی خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحانی خطاب به حضار گفت: من می‌دانم که شما برای "روحانی" قدم برنداشتید و بنده نیز همینطور؛ چرا که هدف همه ما ایران بود.

وی به حضور هنرمندانی چون شهرام ناظری و پگاه آهنگرانی در این مراسم اشاره و تصریح کرد: حضور این دو هنرمند به این معناست که همه مردم با هم هستند و قهرها تمام شد و اکنون دوران اتحاد و یگانگی آغاز شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هنر نقش عمده‌ای در پویایی کشور دارد، گفت: مگر می‌شود بدون هنر زندگی کرد؟ هنر فرهنگ جامعه را تلطیف می‌کند و هنر پیام‌های مقدس را در جان‌ها می‌نشاند.

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه از امروز باید به فکر حل معضلات کشور باشیم، خاطرنشان کرد:‌ باید جدای از افراط و تفریط اعتدال را به اذهان سراسر ملت ایران منتقل کنیم و درست است ستادی نداریم اما وظیفه‌مان را از یاد نبردیم.

وی در پایان با بیان اینکه اساس دولت او بر شایسته‌سالاری استوار است، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که از همه متدینین و دلسوزان باید استفاده کرد چرا که سیاست ما جذب دیگران است؛ نه دفع آنها.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی,رهبر معظم انقلاب ,انتخابات,حماسه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com